دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جمع نمیشود دگر آنچه تو می پراکنی

یکی از تفریحات بشدت دوست داشتنیم زدن امیریه😁
بعد هی غر میزنه
 میاد اونم کرم بریزه و من با گفتن  برو داداشتو بزن😞
جیغشو میبرم هوا ک من داداش ندارم خو
منم میشینم براش توضیح میدم ک ببین
ب من چ ک داداش نداری،میتونی داداشتو بزنی،اما خواهرتو نه،خواهرتو باید ناز کنی😇😂
امشب همین بحثو داشتیم و من بسی سوز ب دلش دادم ک داداش دارم تو نداری😂😂
برگشته میگه:
سوز ب دلت اگ تو ی خواهر ی برادر داری
ب جاش من دو تا خوااااهرررر دارررم
و تازه
من خواهر دو تا داداشم😂
با خودم و اون دوتا
 میشه پنجتا
😨😂😆



بعد شما قضاوت کنید حق دارم انقدر فشارش بدم لپاشو بکشم یا چی...؟


۰ موافق ۰ مخالف
یکی از انواع مازوخیسم

😂😂

واقعا نمیدونی چ لذتی داره...

فکر کنم باید مینوشتی " من داداش دو تا خواهرم " 
درسته؟؟؟

سلام
خوبی؟؟؟
نیستی؟؟؟
امتحان داری؟؟؟
خوش میگذره اصلا؟؟؟


 سلام

ن دقیقا این جمله خودش بود ،
وقتی من از خنده غش کردم درست کردم جملشو،

شما خوبی؟
شکر:))

خو واسه همین میگم مازوخیسم وگرنه میگفتم سادیسم ⁦:-D⁩

😅

جاااان
خب حق داری حق داری!


+امیری همون دوست جانه؟

پاییز😂😨👀

امیرعلی داداشمو میگم،اصن محتوا...😶

وای خدایا :))))))
کلا چی فکر میکردم و چی بود :))))

😂😂✋✋

قشنگ باید بچلونیش :)

😄😄

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان