دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پدرم در همه ی خاطره هایم پیداست

پدر😍


امروز،

فقط بهونه اس که از تو بنویسم 

تا وقتی دورم از آغوشت 

از لا به لای این نوشته ها اسمتو دربیارم و سرمه ی چشمام بکنم

همه میدونن که من چقدر عاشقم تورو...❤

که جای خالی نبودنا رو با بغلت پر میکنی

با اینکه موهات یهو سفید شدن هم قد هیجده سالگی من میشی 

و با حوصله کل کل میکنی باهام...

بابا!

درسته که یوقتایی از بغلت میام بیرون

اما یادم نمیره وقتی پر بغض بودم و پاهامو تو شکمم جمع کرده بودم

دستتو پیچک کردی دور شونه ام،همون وقتا که من لبریز بودم از دستایی ک حلقه دار میشن دور گردنم..

دستات...

آخ از دستات که میدونه کی صورتمو نوازش کنه;

کی به شوخی بشینه پشت گردنم.


وقتی از اولین باری ک  تو بیمارستان منو دیدی تعریف میکنی،

وقتی بوسه میشی روی پیشونیم،

وقتی به مسخره بازیام میخندی،

وقتی منو میخندونی،

وقتی حتا وسط مهمونی حواست هست 

سر منو که پایین پات نشستم بغل بگیری و 

همینطور که حرفای مردونه میزنی نوازشم کنی

من چاره ای ندارم جز اینکه حل بشم تو بودنت

من این ناچاری به دچارت شدن رو دوست دارم❤

-وهمه میدونیم،دچار یعنی عاشق😊-


هنوز یادداشتت روی آینه ی اتاقم هست،

بابا،

مدتها میگذره اما الان که بهار دلبرونه داره میاد

الان که صبح و شب بارون میزنه

چقدر حس میکنم "بهارم و بارون..."

چقدر حس میکنم عاشقم

و چقدر

چقدر

چقدر دوست دارم😍



۰ موافق ۰ مخالف
ای جاااانم
چقدر پر بود از حس های خوب و دوست داشتنی :)
انشالله همیشه سلامت باشن

مرسی عزیزم😍

خانواده ی تو هم❤

چه قشنگ نوشتی
واقعا پدرا معجزه ای هستن که ادم میتونه باور کنه فرشته مرد هم داریم

اهوومم😍😍

۱. حق مطلب رو ادا نکردی.
۲. یه رگه هایی از خودت تو متن هست.

حق مطلب رو هیچ وق نیمتونم ادا کنم
فقط باید محکم بغلش کنم و حل بشم تو وجودش

+
یک به دو ربط داره؟

ایشالاکه خدا همیشه باباتوکنارت نگه داره و خوشحاله خوشحال وخندونه خندون باشی ❤

مرسی از دعای قشنگت:))
و همچنین شما

+
دیوانه ی دیوانه؟؟
دیوانه تر از من؟:دی
معرفی؟؟

خوش ب حال تو ک انقدر خوب میتونی احساساتتو بیان کنی :)

و خوش ب حال اقای پدر ،ک تو رو داراس ^-^

عزیززززدل

خوش ب حال من که اینچین دلبری دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان