دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آشفته نویسی 2

رفتم ارایشگاه موهامو کوتاه کنه

می بینم داره یه کارایی میکنه:دی

بعد نشونم میده ک با حوصله لمه گذاشته برام

فک میکنم این فرق هنره!

این ذوق داشتنه اس که متفاوت میکنه کارا رو

بعدتر باز فک میکنم

تو کارم هنرمند باشم کاش:)


با زهرا رفتیم کافه کتاب

خلوت خلوت نشستیم کپ زدیم

من گفتم اون شنید اون گفت من شنیدم

و سیر نگاهش کردم دلتنگیام بره پایین

کاش بهش میگفتم چقدر دوسش دارم..

بذا پیام بدم الان بگم-دادم-

بعدشم رفتیم کلیدر ...

#مکانِ امنِ دوست داشتنی


اقا چقد هوا ناجوانمردانه گرمه

مردیم باباع

خدایا روا مدار!


از قبلنا مونده تو گلوم بگم الان:

ارزوها واقعی میشن:)

امیدوار باشیم

اما انتظار نداشته باشیم مث خیالات ما باشن

اولین بار که سوار رویام شدم بغض داشتم از غم اما.


باور کنید به تاثیری ک روی ادما میذارید

ایمان بیارید به قدرتتون:)



+

اقا دلم بدجور تنگ تک تکونه!

نگار-مریم-میثم-مهناز-پاییز-جاری جان

اونروز نگار گف دلش برا وختایی ک دوست وبلاگی بودیم تنگ شده!

جای تاسف داره ک راه های ارتباطی بیشتر به جای اینکه نزدیکترمون کنه دورترمون  کرد...

و خب

این تقصر منه حسابی!

بیام تک تکونو بخونم غرق لذت شم و قربونتون برم خب..






۰ موافق ۰ مخالف
+ چرا؟! چرا ستاره این پست برا من روشن نشده!؟ یا حواس پرتی کردم خاموش شده؟!
+ چه آرایشگر خوبی ولی من دوست دارم همیشه قبلش بهم بگن می خوان چیکار بکنن! هر چند اکثرا نمی گم و کار خودشونو می کنن :/
حتما هنرمند خوبی خواهی شد :)
+ کلیدر کتابفروشی بود؟! یا کافه کتاب؟!
+ پاشو جمع کن بیا این ورا دو روزه هوا خنکِ خنکه... از امروز که اصلا روی ماه خورشیدو ندیدیم!مثلا تابستونه!
+ :( ین بار با لبای خندون سوار رویات بشی ؛)
اوووم کاشکی آرزوها آرزو نمونن. ما به واقعیت پیوستنِ کم رنگ شده ی خیالاتمونم می پذیریم. 
+ چشم :)
+ ما هم دلمون تنگ شده بود برات.
خدا حفظت کنه.... مااااااااچ موچ موچ :) 

اوومم نمیدونم،


من ک ناراحت نشدم از کارش،اتفاقا ذوقم کردم
خدا کنه بتونم باشم،
کتابفروشیه ولی ما همش میریم چرخ میزنیم فقد😅

اخ باید واقعا کوچ فصلی داشته باشمـ
انقدررر که گرممههه اینجا نگم برات

مرسی،
ارزوهات واقعی باشه،ب همون شیرینس ک تو خیالته😍
ـخداتو روهم حفظ کنه مهناز بانو😍
چه ماچ خوشمزه ای😁😍
بوس بهت

هنرمندی که میکنی فقط یکم هنر رنگ آمیزیتو پیچیده تر کن

هربار غصه میخورم ک چقد رنگای کمی داره بیان!

مداد رنگیم شیش رنگه

داش یادم میرف ⁦:-D⁩
روزت مبارک سالی گلی +_+

واعای😍ممنوووننن😁😍

آخ. صالی... قلب های جهان


بیا به جانان هم سر بزن. وب جدیدمونه. بعد 6 سال !


+آره جدا. به جای نزدیک شدن دور شدیم. اصلا شکل ارتباطمون تغییر کرد. من اون حالت وبلاگی رو خیلی دوست داشتم

قلب های جهان؟


چشم خانوم
مبارک باشه خونه نو
ـ
منم دقیقا!

البته که حالتِ غیر وبلاگی رو هم دوست دارم.
منظور مقایسه بین این دو نوع نبود ها.
منظور این بود که حیف شد وبلاگی بودنه کلا از بین رفت تقریبا

ارع،

وبلاگی بودنه یه حسی داش بکر طور

اون آرایشگرو باید تو قاب بگیریش
ولی بشرطی که اون موردو رعایت کنه دیگه😉
هنرمند هستی ومیشی...ازون تفاوته بنده عینکت شرو شده که کوچکترین چیزه تا الی...
اینکه ارزو واقعیت میشه رو قبول دارم 👌
آرزو😉😜

😅😅

ن ادم مراعات بکنیه😁
اوومم چقد امید بخش بود این اشارت ب بند عینک.

ولی من دوس دارم وقتی ارزو واقعی میشه 
به عمق دل شاد باشیم
برا همین میخوام حُسن باشه نه ارزو😉

قلب های جهان

کنایه از اینکه همه اش مالِ تو :)

عزیزززمممـ

چه قشنگ❤

خداروشکر ک مراعات میکنه وگرنه دعوا میشد😂😂😂
حقیقتو گفتم عزیزم
انشالله حسن میشه ...

😁

شما لطف دارید فداتون شم😊
امین:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان