دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اگر این وعده محقق بشود

بغ کرده بودم ک چرا از خواب بیدارم کرده عاخه؟😞
بعد کظم غیظ نمودم😂ک زشته بداخلاق باشی ـ
و اینگونه بود ک سعی نمودم بداخلاق نباشم و
 از خویش راضی گشتم:))
#بداخلاق_نباشا

الله اکبر از این همه برکت
ماشاالله،
یعنی همینطور خیره که داره به لطف خدا میریزه
#داره_میریزه😅

گف من روت خیلی حساب میکنما!
گفتم چرا؟
گفت چهره ی ادما باهات حرف میزنه...
حالا بیا ثابت کن نه باو،چهره ی من پرچونه اس توجه نکن😁😁

بعدترش حاج خانوم سپردنم دست خدا
 گفتن مراقب خوبیام باشم
حالا درسته حکایت بقال و ماست ترشه،ا
ما ما ذوق مرگ شدگانیم.

چقد میچسبه این روزا،
چقدر میچسبه!
همون برکت و این حرفا
رو چمنا دراز کشیدم به تنشون دست میکشم
اینک ریشه کردم رشد کنم...
چقدر شیرین اخه:)
باد میرقصونه چادرمو و من از لبخند گریزی ندارم

پ.ن:
خدایا!
ماروی تو حساب کردیم:)
که "ان وعد الله حق"


۰ موافق ۰ مخالف
چرا نمیذاره از خوابت لذت ببری؟!...خخخ:)))

+داره میریزه...خخخ:)))))))

خواب ندارم بوخودا

:)))

که از لبخند گریزی نداری. که ان شاءالله همیشگی :))

+چه پستِ انرژی مثبتی. آخیش. جیگرم تازه شد

+ان وعد الله حق....
جانِ جانان

توعم همینطور باشه برات❤

جیگرتو قربون
☺😌😊

بح بح
چه جمله قشنگی ما روی تو حساب کردیم بح بح
^_^

خیلی شیرینه:)

😂😂😂😂میخوای منوازخواب بیدار کنییییی
خداخودش تلافی کرد نگا😂
انشالله هرروزت 
تر،تر، نسبته به دیروزت باشه
😍

نفرین کردی؟😂

تقصیر خودت بود دفعه اول مهربون برخورد کردی،نگفتم نکن؟
😁

دیگه جووووونی کردم😂😂😂😂تومراقبه خوابت باش بهم نریزه خوابالوووووو

خوبه بیدارت نکردم بجز همون یبارا😂


خیلی از لحاظ خوابی اذیت میشم😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان