دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بَرِکَت

از مبارک بودن روزی ک گذشت

همینقدر بگم 

ک چشمام ب هم نمیاد ک بخوابه

از باور نکردنی بودن میزان برکتش

خدا حسابی پارتی بازی راه انداخته بود


صبحی که با جآنت بخیر میشهـ

بعد از ظهری که امام رضا و این اهل کرامت بخیر میکنن

وقتی ک صورت جآنآ بی هوا تو حرم بین گلای قشنگ روسریش پیدا بشه

و بغلی که سیر نشه از فشردن دلبر...

میگنجه شکرش؟

حاشا،

حاشا که بگنجه...


سرمه میکشیم که عیده:)

کِل میکشیم ک عروسیه...

و مینویسم تو دفترم به نام عشق:)


به مریم نگاه میکنم و زیر لب میگم:

خدایا خوشبخت بشه الهی:)


به عاطفه که روی زمین نشسته و سرشو تکیه داده به دیوار و نگام میکنهـ

نگاه میکنم و تو دلم میگم

خدا حفظش کنه،حیف گوشیم خاموشه عکس بگیرم قشنگیاشو


حرمو میدوم و به سختی حلوایی ک هوس کرده بودم

 و دلبر درست کرده بودو از امانات میگیرم

و هرچقد میگم خدایا شکرت از اینهمه برکت کمه...

هرچقدر یکی یکی بغل میکنم بچه ها رو کمه...

دنیا دور شدم شروع میکنه به چرخیدن اما وقتی لب جوب میشینم

نمیشه فریاد نداشته باشم از مبارک بودن روزم،

از معجزه طور بودنش،

از برکتی ک می باره

نمیشه ارزو نکنم از این روزا برا همه❤

۲ موافق ۰ مخالف
انقد یه روز به این قشنگی 
مگه میشه مگه داریم😍😍😍
ایشالا که هرروزت مثه دیروز و بلکه بهترم باشه☺
من باید فریادبزنم میدونی چرا؟؟؟
چونکه انقد برات قشنگ بوده انقد بهت خوش گذشته ...

هم شده هم داریم دیگه😁

هر روز شماعم😉😁

مست نشی
دچار جنون خوشی نشی
یکم میخوای به این فکر کنی که آیا بیش از حد مجاز روحیاتتو تلطیف کرده ای یا خیر؟

دچار جنون؟

اوومم،نه،ولی دیوانه چرا👀
فکر میکنم روش:))
از لحاظ جهان بینی بشدت لطیف شدم،بنظرم بد نیس
چون حس میکنم بر اساس سیر منطقی این لطافت حاصل شده

خیلی هم عالی...:)
همیشه خوشحال باشی ان شاءالله جانا^...^

بوس بهت😘

توام همچنین پرتوجانم

این پستت روکه خوندم

یاد خوشبختی های خودم افتادم..لبخند زدم:)

اووم صاالی روزای من سخت میگذرن..

لطفا وحتما برام دعاکن..

 

عزیزدلم❤

ان مع العسر یسرا❤
اسونیا برات بیاد الهی امین

http://s9.picofile.com/file/8367059426/Eivor_Palsdottir.mp3.html

با کمال تشکر
به زیر نویس فارسی نیازمندم:))

به زبان فارویی هستش باووو

این ترجمه لیریکش به انگلیسی:

Be Mine
The beautiful night is glowing ashes
In a mass of stars the world awakes
Naken I stand
Alone on this spot
A man so fine but so timid
Warily approaches, watches
His hair as dark as seaweed,
his skin as fair as chrystalline stone
Be mine, be mine
Be mine, my world
You back away
Frightened, longing for bliss
Seduced I follow you
Stay with me
Sea and sky intertwine at the brims
Aroused your hands shiver
I enter your space
Feel who I am
Be mine, be mine
Be mine, my world
Locked the chest, hid the key
Sanctified it against sorcery
The man is now my sea
The night is no more
Spellbound he embraces me
I become his talisman
Everyone has left
And I am alone
My world, my world
My world, be mine
My skin, my capsule
I do not miss it
My skin, my capsule
I will never forget it

 

ممنونم،

من تقریبا ب این باور رسیدم ک تو میدونی کی
 چی بگی ک ب دل بشینه

یه چیز بگم؟

مسخره است ها

مخصوصا که تازه امروز فهمیدم اونقدرها هم صمیمی نبودیم :/

ولی خب دلم میخواد بچه بازی در بیارم و حرف دلمو بگم

میگن بعد ازدواج آدما عوض میشن...از عادت ها و از تفریحات قبلی اشون میگذرن و کلا مدل زندگیشون عوض میشه...

یعنی الان که ازدواج کردی، اگه من یه داستان تو وبم بنویسم. دیگه نمیای بخونی؟؟؟ :(

چیشد نتیجه گرفتی اونقدرا صمیمی نبودیم؟

من فکر نمیکنم زیاد عوض شده باشم
البته خب یه دغدغه های جدید برات مطرح میشه ک نورمال زندگی همینه!
تو هر دوره یسری دغدغه ها داری

اما البته ک میام ک بخونم!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان