دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بازم قشنگه:)

آقای برادر

 

اومده دستمو گرفته میگه

یه خواهر دارم ماه نداره...

یه صالحه دارم شاه نداره...😂

بقیه اشو بلد نیس اهنگ میزنه فقد

و محبته که سر ریزش میشم:))

 

اونشب همه سیاه پوشیم بریم مسجد

هی قربون صدقه اش میرم انقد خوشتیپ شده 

انقد ک جیغش بره هوا😁

اما بعد ترش میاد محکم فشارم میده تو بغلش😁

 

 

+منتها همین شخص

سر منچ میگه:صالحه فرار کن ک من خواهر برادر نمیشناسم😂

اما بازم قشنگه این خل بازیاش😁😍

۴ موافق ۰ مخالف

خداحفظش کنه

ممنون،

عزیزان شما روهم همچنین🌹

السلام علیک دیونتین مقرفی الکرج😂😂😂😂

هرچن دقیقا نفهمیدمـ

اما سلام علیکم 😁❤

ورحمه اللهبرکاته😁😁❤

😂😂❤

پسرا اگه قهرمان هم باشن در رویارویی با جنس لطیف بازنده ن.

جنس لطیف برنده است ینی؟

عزیییزم

چه حس خوبی.

😍❤

عاخیییی...:)))

چ شیرینههه:)

خدا حفظش کنه^...^

مرسی پرتو جانمـ

خدا تورو هم برا عزیزانت
و عزیزانت رو برا تو حفظ کنه❤😚

جنس لطیف مثه هرویین می مونه. تا وقتی که نکشیدی خب هیچی، وقتی یه بار کشیدی دیگه اونقدر باید بکشی تا جونتو ازت بگیره :))

اووو،تا حالا هیچوقت اینجوری نشنیده بودم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان