دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مرد بودن بخشی از زنانگی اش

زنی که در آشپزخانه سنگر میگیرد؛زنی که رخت میشوید؛زنی که ناگهان سردرد میشود؛زنی که خوب نیست!زنی که تنهاست!زنی مثل اکثر زن ها...که مرد بودن بخشی از وظیفه های زنانگی اش!صالحه.ننقل قول نوشت:«آشپزخانه سنگر است؛یک سنگر زنانه»
۰ موافق ۰ مخالف
خوبی؟؟؟؟؟

مرسی تو خوبی؟

مطمئن؟؟؟؟

عاره

یعنی چی؟
من نمیتونم درست درک کنم
میشه بگید؟

خیلی از زنا اینجورین اشپزخونه میرن سنگر میگیرن حرصشونو با چاقو سر اسفنجایی ک دارن ساطوری میکنن خالی میکنن تو مهمونیا هر وخ حوصله ندارن هروخ حرف میشون هروخ ناراحتن سردرد میشن زنا نمیتونن با شوهرشون دردل کنن چون خسته از سرکار اومده...چون مردشون زیر فشارای بیرون داره له میشه با بچه هاشونم همینطور چون روح بچشون اسیب میبینه زنا خیلی تنهان...خیلی زیادتر از اونی ک دیده میشه به ظاهر میگنن خوبن ولی نیستن... جنس لطیف باید وقتی ناراحته گریه بکنه داد بزنه غر بزنه جنس لطیف نباید بریزه تو خودش نباید دربرابر گریه مقاوت کنه ولی الان تموم زنا لطافت جنسشون رو از دست دادن وقتی با چاقو گوشتا رو تیکه میکنن وقتی تو ترافیک با مردا دعوا میکنن وقتی تو خیابون برای امنیت پنجه بکس و اسپری فلفل حمل میکنن و جالب اینجاست ک همه ازشون این انتظارا رو دارن که خب تو وظیفته اینهمه به فکر همه باشی جز خودت!!! اینهمه از خودت بگذری!!! انگار مرد بودن هم حتا جزو وظیفه هاشونه....

چه قشنگ

ممنان

صالحه عالی نوشتی وعالی جواب دادی به اون اقا...

:) لطف داری بانو جان:)

آشپزخونه همدرد و همزبون و همراه و رفیق خیلی از زنهاست
وقتهایی ک پیاز میشه بهانه اشکاشون
وقتایی ک حرصشون میشه سبزی هایی ک خیلی خوب خرد شدن
وقتایی ک برای فراموشی و فرار از هزارتا فکر و غصه یه کیک خوشمزه میپزن
اصلن آشپزخونه رو فقط زنها بلدن! شاید شما مردها آشپزی بلد باشین اما زنها آشپزخونه رو بلدن. . .
وقتی تمام عشقشونو میریزن تو غذایی ک قراره برای شما بپزه
آشپزخونه بوی زنها رو میده
زنهایی ک دردشونو تو آشپزخونه خالی میکنن و با هزارتا هنر و کدبانوگری و با لبخند و یه سینی چای خوشرنگ چشم خروسی میان میشنن بغل دستتون و خستگیاتون با لطافتش و عشق و مهربونیش پر میکشه میره ناکجا. . .
مادرا خیلی آشپزخونه رو بلدن. . .

واای عزیز دلم فوق العاده بود بانو:)

وقتی غذایی میسوزه سرزنششون نکنین
یا وقتی ظرفی میشکنه
یا وقتایی ک حین ظرف شستن بی دلیل شیر آی باز میمونه. . .
بدونین که اونوقتا وقتیه ک سپاه درد و غصه ها تا خود خود سنگر اومده و پاتک زده. . .و اون زن کم آورده. . .نتونسته دفاع کنه. . .
سرزنش نکنین

ممنون برا این متن عالی

من که اینجوری نیستم ولی این یه اصل روانشناسیه،
خواهرم هم عروقت اعصابش خرده یا میره غذا درست میکنه یا
ظرف میشوره، منم میگم پس همیشه اعصابتو خرد کنم که غذا درست کنی
دستپخت خواهرجان رابسی دوست

یکی از شیوه های اروم شدن واقعن همینه من اتاقم رو تغییر دکور میدم بگو اعوذ و بالله من الشیطان رجیم

عالی بود عالــــی


واقعیت همینه ؛ مرد بودن بخشی از وظیفه ی زنهاست

ممنون :) جای تاسف داره البته:(

عالی بود
همین!
از بهتریتن ها بود برام

خیلی زیاد ممنونتم:))

حالا چقدر فمینیستی ....

اصلا هم فمنیستی نیست!!! :دی

وظیفه همسرانشون در قبالشون چیه؟

شاید یکم درک... یکم عشق... فکر میکنم زنی ک از طرف همسرش این دوتا رو داشته باشه احساس میکنه خوشبخت ترین ادم زمینه:)

جمله ی آخرش خیلی عالی بود ....

عزیز دلم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان