دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عشق ۱۵سالگیمو چشمای تو یادم انداخت...

امروز ازاون روزا بود که انگار چند هفته است،
همونطور ک سه ماه پیش انگار یه سال طول کشید...
داشتم فکر میکردم قشنگی دنیا اینه که تموم میشه یروز
وقتی بمیریم چی میشه؟؟

دختره گف ببخشید میشه یه کتاب بردارم
گفتم چقدر صدات قشنگه :))))
و حالم خوب شد ازین ک بهش گفتم:))
کلا انقدر حالم خوب بود ک دوس داشتم ب راننده بگم 
عاغا چشاتون خیلی خوشگله، ممنون ک از مسیر دورتر رفتی که من اروم شم.

تو اتاق خالی نشستم میخونم
من از این شهر میرم
 شهری که ب ظاهر اشنا زیاده 
اما تو نمیدونی درداتو تو تنهایی به کی بگی...
بعد صدام میپیچه خوشم میاد.-حرف دله-

نمیشه یکی بره برا من یه دسته داوودی بگیره؟
یا اون کیف سه تار خوشگله...
یا یه گلدون سبز که از سقف اویزونش کنم؟
نمی‌شه یکی بیاد بشینه رو تخت کنارم،
 پاهامونو جمع کنیم تو شکممون و من براش حرف بزنم؟
اینکه اینهمه چرت و پرت میگم واسه اتفاق امشبه
که فقط دوست داشتم به عاطفه بگم...
چند وقت قبلنا هم مثل این اتفاق افتاده بود ک دقیقا همین حرفو زدم
گفتم اگ نگم از دهن میوفته و 
نگفتم و از دهن افتاد و الان یادم نیست چی بود...

به فاطمه میگفتم من از یه ساعتی از شب ب بعد خل میشم
مخصوصا اگ خوابم بیاد،الان کم  کم دارم خل میشم
۲ موافق ۰ مخالف
کاش اونی که باید باشه، باشه. تا از دهن نیفتاده حرفامون.

هووم واقعا:(

از دو و نیم به بعد من خل میشم
وقتی بمیریم از این دنیا آزاد میشیم D:

پس از ساعت دو شب به بعد تصمیم نگیرید

(☝یاد این افتادم)
بعد زندونی یه دنیای دیگه میشیم؟که امیدی ب ازادی نیست؟

اهم اهم ببخشید میشه یه نظر بذارم؟

عههه میییثمممههه،میثثممم(با لحن علیهه علییی بخون)

چند تا نظر بذار:))
خانه خودتانه;)

جالب بود اون پست
نه زندونی چیه... اون دنیا زندونی معنی نمیده... البته اگه بیفتیم بهشت D:

:)

خدا کنه:)))

نشنیدم چقدر صدات قشنگه D:

نشنیدی ک بهت بگن صدات قشنگه؟

یا صدای منو میگی؟😁

انگار یکمی پیر شدی ⁦;-)⁩

چرا؟

😂سی و شیش سالمه همش😂😂

صغر سنی نکن ⁦:-|⁩

ععه؟؟ سنم بیشتر از اون شدهه؟

دختره گف ببخشید میشه یه کتاب بردارم
گفتم چقدر صدات قشنگه :))))
پسره گفت ببخشید میشه یه نظر بذارم
ولی نشنید چقدر صدات قشنگه
D:

😂😂😂عاهااا ازون لحاظ😂😂😂😂

خو من چقددد بت گفتم اصفهوونی حرف بزن؟؟هعی قرواطوار اومدی؟اگ حرف میزدی بهت میگفتم:دی

اقا چقد نظرتون قشنگه😁😁

:))
میگم پیر شدی اینه D:
اینقدر نمیگیری که مجبور میشم همشو خودم توووزی بدم
من که بچه ماساچوستم چطوری اصفهانی بحرفم @_@

خلی ممنون شما قشنگ نظر میندازی ;)

😂😂عی مادر پیریه و هزااار دردسر،


ماساچوستی حرف بزن 😁😁

تیکه بود ینی الان؟
جاااااعنننن شیش تا بچه فااااطمه دوستم میخوام بیام نمیشه

ننه سالی کجا میخای بری نمیشه!

میخوام بیام پیش تو نمیشه😓

ننه اشتباه خوندیا! گفتم نظر میندازی نه نظر میذاری D:

عییی بابااااع،پیریه و هزززاااار دردسر😅😅

خب چرا به عاطفه  نمیگی؟؟؟
حالا درسته دوره ولی نمرده ک..

من فدای عاطفه بشم ک😍😍،خدا حفظش کنه برام که یدونسـ

انقدر حرف دارم،
انقدر حرف دارم...

چند روزپیشا نرگس خریده بودم برا خودم و ب یاد تو
و هعی عطرشو بو میکشیدمو حس میکردم پیشمی..

عزیززززززززم😍😍😍😍😍

چشماااااای کی...
هعییییییییییی

😂تیتر؟

عشق پونزده سالگی رو نمیپرسی چشا رو میپرسی؟😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان