دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

و عشق جوخه ی اعدام است...

دور دست روشن است


به بغض نشستم 

برا شدت ناتوانیم،
به بغض نشستم ازاینکه نمیتونم داد بزنم
آهای مردم!!همو دوست داشته باشید
آهای اونایی که میگفتید دوستمون دارید،مارو نشکنید!
و حالا به اشک رسیدم
از اینکه همیشه اونایی ک
بیشتر دوستمون داشتن،
بیشتر بهمون ضربه زدن،
بیشتر خردمون کردن،
کسایی که قرار بود بخشی از خوشبختیمون باشن
ناخوشی روبیشتر از همه چشوندن بهمون!
اشکام می ریزه
از ایــــن همــه ناتوان بودنم.
کاش وقتی نمیتونم دردی کم کنم از دردای عزیزام
میشد به سینه فشارشون بدم تا همه ی دردشون به تنم بشینه...

فک میکنم
ما نمیتونیم درد و جدا کنیم
ولی خوشبختی کمترین سهممونه،ـ
دعا نمیکنم دردی نباشه
که اونوقت که دردی هست معنایی پیدا میشهـ
دعا میکنم رشد کنیم با دردمون که این ارزش بخشه.
خدایا،
امشب و این لحظه،
که از خنده به بغض رفتم و به اشک صعود کردم
برای عزیزانم،
خوشبختی رو طلب میکنم
که به سختی هیچ دردی ترک برنداره 
بلکه محکم تر بشه.

۳ موافق ۰ مخالف
به اشک صعودکردی..^_^
بایدبگم درسته غمگین بودی موقع نگارش این متن
اما آرامشت جاری درکلمات بود .
صاالی..توواقعادرنظرمن نمادیک دخترقوی هستی.

چقدر خوب ک کنار غم ارامش هم منتقل شده،

حقیقتا اونقدرا هم قوی نیستم اما سعی میکنم باشم:)
حسابی منو شرمنده کردید با نظر لطفتتون خانوم😊

ان شاءالله که همممه ی ناراحتی هات برن و جاشون رو به خوشی بدن:)

مرسی پرتوجانم❤

ومنم امیدوارم غمی لونه نکنه تو دلت ک یادت بره خوشیا رو😊

الهی که رشد کنیم با دردامون..
حق ...حق....


صااالی خوبِ من؟؟ چه شده تو را؟؟ بیا بغلم ببینم!

امین:)


از شدت ناتوانی به اشک نشستم
و بسی هم اتفاقا دلم بغل میخاد:((
از این دورا بغل محکم بهت

آخ... قشنگم. نبینم به اشک بشینی....

پاییز ِعزیز ِمنی❤

مهربونی تو شنیدنه مهربون بودن نیس 
مهربون بودن توذاته یه نفر نهفتس که به هرطریقی دیده میشه...ومن این بالا زیادمهربونیتو لمس کردم ...
غصه دار نباش مهربون جان...
خودت میدونی که دعوا میشه گریه کنیاخوشحاله خوشحال باش عزیزم😉😄

هی من میگم ولی مهربون نیستم 

باز انکار کن😂

یوختایی گریه لازمه وسط خوشحالیا😄😉

قربان شما بشود خوشحاله😀

گریه... چقد دلم می‌خواد... تنهایی گیر نیاوردم خودمو که بشینم گریه کنم، خیلی آدم سبک میشه، اصلا یه جوری لطافت روحش میره بالا حس میکنم...

از خنده به اشک رفتن هم جالبه (بدون بغض وسطش) ولی خوب نیست

منم دعا می‌کنم همه رشد کنن، مخصوصا شما:)

مثلا یه گوشه ی دنجی مث لب پنجره، 

یا جاییـ مث حرم...
لطافت روحش نمایان میشه انگار:)

اینک ازشدت خنده اشکت دربیاد اره
اما اینک از غم باشه نه.

مخصوصا اخرش چسبید:))ـ
تشکر،و شماعم

امواج سینوسی

سلام رفیقجانو

اونشب ک واقعا موجی بودمـ
ـ
خوبه؟یا بده؟

سلااام
طبیعی هستش
دامنه امواج اگه بهم نزدیک بشن بد میشه ینی نباید مدام پایین بالا شد

اره درسته...

 

الهی اشکت همیشه از سر شوق باشه.

مرررسی مهربانو❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان