دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مهربون،قد دوتا ابمیوه

چند روز پیش بابای دوستم تصادف کرد.

بنده خدا تو ICU سطح هشیاری کم و خونریزی مغز و...

ما همه دلنگرون و دست به دعا.

 

امروز رفتم دنبال دوستم که یکم بچرخیم حالش بهتر بشه.

از دیلی مارکت رفتم براش یکم خوردنی بگیرم،

گوشیش زنگ خورد.

خواهرش گفت بابا چشاشو باز کرده...

از خوشحالی عکس تو چشاش جمع شد.بغلش کردم و خداروشکر کردیم.

 

فروشنده که آقای ۲۷_۲۸ ساله ای میخورد،گفت همیشه خبرهای خوش باشه:)

اینکه تو فروشگاه ما این خبر رسید به فال نیک میگیریم.

[نه مثل لفظ بازیه فروشنده ها.با صداقت و مهربونه تموم]

خریدمو ک حساب کردم می‌خواستیم بریم،

با دوتا آبمیوه اومد گفت سهم کوچیک ما:)))

 

قلبم ذوب شد از مهربونیش.

خداروشکر که هنوز آدمای مهربونم هستن.

همینقدر صادق ... همینقدر ساده...

خدا برکت بده بهش.

 

فکر میکنم:

همینقدر کوچیک میشه خوشی آدما رو بزرگ کرد،

حال آدما رو خوب کرد.‌..

و حالا من مدیونم،

که این زنجیره رو نشکنم‌.

و یه جایی مهربون باشم با یکی ک شاید یادش رفته باشه آدما مهربونن هنوز❤️

 

 

پ.ن: مرسی که برای شفای همه، مخصوصا مریض ما دعا میکنید.

۵ موافق ۰ مخالف

خداروشکر واقعا

انشالله تمام مریض‌ها شفا پیدا کنن......

آمین:)

روح آدم به وجد میاد با دیدن و حتی شنیدن این مهربونیای خالص(:

خداروشکر عمیقا...

+ ما رو هم مدیون کردین که ان‌شاءالله این چرخه رو ادامه بدیم :)

اری واقعا.


خب چقدر خوب که این حسو احساس کردید😅😅

چه قدرررر قشنگ بود...

خدا شفاشون بده.

ممنون.همه مریضا ان شااالله

آاااخی :)

چقد قشنگ.

 

🤭اوهوم

هنوزم هستن ادمایی مثه اون

مثه تو...مثه صالحه ❤

🥰 خودت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان