دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ما به جوونه های رشد معتادیم

 یوقتایی همچین خوبم نیست یکی تو زندگیتون باشه بلد باشه شما رو،

مثلا فک کن یکم ک فکرت مشغول میشه سریع بفهمه!

حرصش میگیره ادم دیگه... اه 😂

 

رفتم چسبیدم بهش میگم 

من دوست ندارم مامان اونجوری باشم🥺

و میدونم ک میدونه این «دوست ندارم» در واقع یعنی میترسم....خیلی می ترسم..‌‌‌‌‌.

ینی همه مامانا همینجورین؟

بعد یه مامانی رو پیدا میکنم که ورژن پیر شده و خارجی دغدغه هامه!

درسته ما تو سوشال مدیا بخشی که ادم ها انتخاب میکنن ببینیم رو میبینیم،

ولی همین ک انتخاب کرده این بخشو ببینیم یعنی مهمه.

 

بعد تر،

اه میکشم که چه مسئولیت سنگینی...چه مسئولیت سنگینی...

اگر بخوام بدجنس باشم میگم،مثلا چی میشد نمیفهمیدم ک مسئولم،

نمیشنیدم، با یسریا اشنا نمیشدم، نمیخوندم،

بعد با خیال راحت برا خودم چای دم میکردم،سه تارمو میبرم تیکه ی سبز خونه ساز میزدم.

یه گوشه ای مینوشتم:

«ول کن جهان را،

چایی ات یخ کرد :)»

اما دویدن وابستم کرده، وقتی لذت بزرگی رو چشیدی نمیتونی دست بکشی ازش،

پس دفترمو برمیدارم و برنامه میریزم...

و در جواب شعری ک تو ذهنم میگه:

«هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه؟»

میگم:

مهم همین تلاش کردنه:)

 

پس خدا جونم،

به قدر خواسته هامون بهمون پای دویدن بده🤗

مهربون من بقدر غایت ارزوهامون بهمون بال بده.

با عشق فرواوون.ماچ بهت.صالحه.

 

 

 

پ.ن:

شعر اول دستبرد شده ی شعریه از علیرضای اذر جان ک واسه خارجیا میگه:ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد‌.

شعر دوم هم اگر ذهنم یاری کنه از مرحوم شهریار بزرگوار هست.

 

پ.ن۲:

مادر بودن و معلم بودن هر دو مربی بودنه با تفاوت تناژ رنگی،یکی پر رنگتر و یکی کمرنگ تر.پس شما هر دو رو مسئولیت تربیت بخونید.

۳ موافق ۰ مخالف

توصیه ی من به جوانان تلاش کردنه عزیزم😁❤️

بدو ولی مستهلک نکن خودتو 

بدو که رشد کنی 

همین مسیری که هستی...

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان