دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پازل

جلسه های فلسفه ورزیمون یکجوری دلچسبه برام که اونشب میخواستم برم مشهد و نگران بودم جلسه تموم نشه و من از وسط پاشم

و دیشب با وجود ترکیدگی خونه و ترافیک کارا بدو بدو از ارایشگاه خودمو به جلسه برسونم.

مخصوصا که بحث حول محور دغدغه ی پررنگ شده ی این روزهام میچرخه

«کیستی»

و جالبه که انگار همه متبلا به این مسئله هستن!

و شما نمیدانید چه لذتیست که با ادمهایی که هم-سوال شماهستند فکر کنید!

 

اخر جلسه گفتم

اموختم اینه که :

من هستم؛ هر آنچه که هستم و هر آنچه که نیستم...

 

شب تو راه که می اومدم

(از سلسه مکاشفات حین رانندگی در تنهایی)

بیشتر که فکر کردم دیدم:

من هستم، هر آنچه که هستم و همانگونه که نیستم

هرآنچه میتوانم باشم و همانگونه که نمیخواهم باشم.

و این رو یک پازل میدونم که تکه تکه کامل میشه

شایدم یه تکه پیدا بشه که بهم نشون بده تا الان هرچی چیدم یجور دیگه بوده!

 

 

 

۳ موافق ۰ مخالف

سلام
استاد کلاستون کیه؟

کلاس های پرورش تفکر /فلسفه ورزی

به اون معنای مرسوم استادی ندارن.
«تسهیلگر» دارن که روند رو تسهیل می‌کنه تا افراد و جامعه نظر بدن و به یک نقطه ای برسن.
حالا اگر مورد خاصی هست من میتونم خصوصی آیدی موسسه رو بدم که با تسهیل‌گر کلاس ارتباط بگیرید....

سلام. 

بله آشنا هستم و خودم هم تسهیلگرم:)

همینطوری برام جالب بود بدونم کلاسی که رفتید و راضی بودید کجا بوده، البته اگر دوست داشته باشید که بفرمایید

به به خیلی هم عالی 

مشتاق شدم بدونم تو چه حوزه ای تسهیلگری میکنید،اگر فضولی نیست!
و جسارت منو ببخشید بابت توضیحات اضافه:)

من نیشابورم و این کلاسها هم حضوری نیشابوره.
قطعا مشابه تسهیل‌گری اساتید این حوزه نیست اما برا من شخصا خیلی ارزشمند و غنیمته.
فقط راحت‌ترم اگر خصوصی پیام بذارید تا آیدی موسسه رو تقدیم کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان