دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گنجشک ها هنوز هم آواز میخوانند

صدای گنجشک ها را میشنویی؟؟روی سیم های برق اجاره ای آواز میخوانندزمین پا به سن گذاشته و کم کم  دارد مریض  میشودامروز وسط خنده هایش سرفه اش گرفت!!وسط کوچهشیشه ی عینکم شکستخوب وقتی هیچ پنجره ای شیشه اش نمیشکندبلا مجبور است با شیشه ی عینک من رفع شود!!!صدای گنجشک ها را میشنوی؟؟گنجشک های اجاره نشین،هنوز هم آواز میخوانند...زمین هنوز هم زنده است...بلا هنوز هم رفع میشود...قدیم بهتر بود؛ولی حالا هم خوب استگنجشک ها هنوز آواز میخوانند...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
زمین پا به سن گذاشته و کم کم دارد مریض میشود
قشنگ بود

ممنون

نمی دونم چی بگم
حوصله ندارم
خسته ام از دست دنیای شما

اینطوری ک خیلی بده!! خسته نباشید... دنیا زیبایی های زیادی داره هنوز

نمیدونم چی بگم

لطفی ندارد این جهان دیگر برایم
وقت سفر گشته،سفر سوی خــدایم
جایم شده تنگ اندرین زندان خاکی
من خسته از دنیای بی روح شمایم
از باب مردی ای جوانمردان بدانید
در وقت مردن از همه مردم رضایم
سخت است بر من ازسفر رفتن بگویم
با مردنم از بند این دنیــــــــــا رهایم
از خسته بودنهای من دیگر نپرسید
از خستگی های جهان دیگر جدایم
احوال من را چون شوی جویا ز دنیا
من شاد در جمعم ولی کز درخفایم
مرتضی قاسمی....

انقدر غمگین نباشید!! مرگ خودش میاد سراغ ادما... چه بخواییم چه نه...چه زود چه دیر پس تا فرصت دارید بخندید

خیلی زیبا بود
آفرین

ممنون

فوق العاده مینویسی
همین
:)

مرسی عزیز جانم لطف داری

سلام دوست عزیز
اگه جدید ترین قالب های موزیک و فیلم و دانلود و تفریحی و فروشگاه و ...می خواهید و همچنین تونایی در طراحی بنر و لگو و کاور نداری حتما به سایت ما سر بزن.طراحی کامل رایگان صورت می گیرد.تازه تا اخر خرداد هم یک مسابقه قرعه کشی هست که یک دامنه ir هدید میدیم فقط لازم نام خودتو در تایپیک مربوط در انجمن ثبت کنی.
منتظر شما هستیم.
آدرس سایت:dnroyal.ir
آدرس تایپیک مسابقه:http://goo.gl/ujexbh
سلام صالحه خانم..نماز روزه هاتون قبول حضرت حق...متشکرم اجازه دادین خیلی ممنونم.شمار خیلی بزرگوارین..حتما با نام خودتون میگذارم اخه اشعار شما یه جور خاصه به دل میشینه البته از دل بر میاد وچون دلتون صادقه واسمونی به دل ادما میشینه .

سلام...ممنون عبادات شما هم قبول باشه توروخدا شرمنده نکنید باعث افتخار و خوشحالی منه شما لطف دارید

مرا صدا بزن خدا.زمان،زمان خواب نیست
مــرا صدا بزن خدا.که زندگی سراب نیست
مـــــرا صدا بزن بگو.که زندگی حقیقت است
بخوان مرا که در خمم.دلا کمی شراب نیست
صدا بزن که سهم من ز زندگی فقط غـم است
بخوان که غیر این مرا.خدا دگر ثواب نیست
صدا بزن که در بهار عاشقــــــی خزان شدم
مگر بهار زندگـــــی.به دوره ی شباب نیست
نشسته ام به حال خــــود شبانه گریه می کنم
چرا ز خنده های تو.به سوی من شتاب نیست
حقیقتی به نام غــــم.مـرا اسیر کــــرده است
بدان که غصه های من.فسانه و کتاب نیست
رسد شبی کـــه برکشم ز دل نوای عشق را؟
یقین کنم که عــاشقم و حال من خراب نیست.
مرتضی معروف................

زیبا بود

عالی بود ....
دمت سرد

مچکرم

عاااااااااااااااالی بود صالحه
امتحان داشتم نبوودم دوروز
برا دوستمم خوندمش گفت خیلی قشنگه:)

لطف داری... امتحان خوب بود؟؟ خسته امتحانا نباشی

چند وقته دیگه دستم به قلم نمیره.......

اهووووم حستو بشدت درک میکنم هیش اتفاق خاصی نمیوفته ک براش شعر بگم

خیلی قشنگ بود گنجشک های اجاره نشین
عکس و نوشتش هم همینطور

ممنون

تار و بارانیست تصویرت
عینکی ها لحطه های شوق عالمی دارند...

خدای من... چقدر قشنگ آخ ژون من عینکیم (ولی خدایی سلامتی خیلی خوبه...)

من عینکی نیستم ولی محض همینجوری دوتا عینک دارم خخخ

من ی مدت دیوونه ی عینک بودم بعد ک این جنون از سرم افتاد عینکی شدم:/ میگن قدر اون چیزی ک داری و نمیدونی وضع منه...

منم عینکیم

اینههههههه درود!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان