دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از ان شب بود

ماه از اول این شکلی نبود کههرشب که نگاهش میکردی کامل بود...یک قرص کامل طلایی...درست مثل خورشید...وبا غرور به عرش اسمان تکیه زده بودیک شب ستاره ها دورش را گرفتند و هی در گوشش پج پج کردند...هی پچ پچ کردند و دورش چرخیدند.از ان شب به بعد بود که ماه مریض شدهی لاغر شد و لاغر شداز ان شب بود که موهایش سفید شد...از ان شب بود که عاشق شد...!!عاشق ها همینطورند دیگر نه؟!یک روز شاد و سر حال و یک روز زار و مریضاین قرص نقره ایخورشید مغروری بود برای خودش...آن شب چه شد و چه شنید نمیدانمولی از ان شب بود که عاشق شددرست از همان شب!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
فوق العاده خوب و حرفه ای...
دمت جیزززز

چاکر شوما

من این بودم صالحهمن این بودم صالحه

الهی…عزیزم غصه نخور

چه تشبیه فوق العادهی

ممنون

بهتر نبود توی خط پایینی بگی " درست از همان شب"
ببخشید اینطور پیشنهاد میدم
دوست دارم شعر هات بهتر شه
البته نظر خودت مهمه
به نظر من تنها کسی که میتونه یه شعر رو درک کنه شاعر شعره...

اره چرا اینطوری حسش بهتر شد... این چ حرفیه عزیز باید کسی ک میخونه لذت ببره ممنون از نظر خوبت

ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑـﺮﺩﻧﺖ ...

ﻫﻤﯿــﺸﻪ ﻋﮑـﺲ ﺍﺕ ﺭﺍ دﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺩﺍﺭﻡ ...

برﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﺮﺩﻧـﻢ ..

ﭼﻨﺪﻧﻔـﺮ ﺭﺍ

ﺩﺭ ﺁغــﻮﺵ ﺍﺕ ﮔﺮﻓﺘـــﻪ ﺍﯼ؟..

چ خشن!!!

خیلی جالب بود... ریتمش رو بسی دوس داشتم

ممنونم عزیز جانم

قشنگ بود مثل دفعه ها قبل

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان