دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خواب



چقدر دلم میخواهد چشمانم را ببندم و بخوابم...
نه اینکه رویا های رنگی ببینم...
یا نه اینکه از نردبان خیال بالا روم!!
نه...فقط چشمانم را ببندم و بخوابم.
یک سیاهی ادامه دار...
یک سیاهی ممتد...
و هیچ کس بیدارم نکند
هیچکس...
بخوابم و سالها بعد که بیدار شوم
هیج دقیانوسی نمانده  باشد
و هیچ "افسوسی"...
چقدر دلم خواب میخواهد...



صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
دل منم ارامش میخواد
ارامشی که ن دقیانوس بلکه هیچ احدی نتونه بهم بریزه اونا
در کل عالی بود

ارامش هم چیز خوبیست خداوند بر شوما ارامش دهاد

ولی من دلم خاب نمیخاهد
دمت گرم

خوشباحالت... شبیه خرسای قطبی شدم من همش خابم

خواب
بی دغدغه

هووووووم

دلتنگ که باشی تمام

تلاشت راهم بکنی

تا خوش بگذرد

فایده ای ندارد

تا نیاید،تا نباشد

تو دلت تنگ است.... !!!

نمیدونم...احتمالا دیگه....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان