دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

راز بلوط

می خواهم راز بلوط ها را فاش کنم:"باید بلدش باشی همین!!"مثل سنجاب ها که بلوط ها را بلدند...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اسمتو انگلیسی مینویسی
پیشرفت

چ ربطی ب پیشرفت داره خو؟:)) با گوشی اومده بودم حال نداشتم فارسی کنمش

جالب بود
فقط یهو یاد عصر یخبندان افتادم

خدای من عصر یخبندان

آهنگو :)

خوبه؟

من از «خیال» تو

دست برنمی دارم

«احتمال» هم

دلیل بودنِ خودش را دارد

یک روز

این بارانِ در آیینه شاید

چشم هایت را

به شعر من نشاند

این پرنده ی بی آسمان

با بال های پر از زمین

شاید عشق آرام گرفت



نظر لطفطونه

واقعیته

بیا تو پست جدید شرکت کن

باوش

چه جالب
بلوط را بلدند
...
ای این آرایه ات استفاده خواهم کرد
دلنشینه

قربون شوما

سلام ؛ قابل تأمل بود ؛ با آرزوی خوشبختی ؛ در پناه خدا

سلام ممنون

سرگرمی ام شده

گرفتنِ فال حافظ و من خسته

از جواب های تکراری :

“غم تمام می شود”

“غصه نخور”

“مشکلات حل می شود ”
و …

دلم می گیرد ،

چرا حافظ نمی داند بی او

هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی..؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان