دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ادمها و درختها

عکس و تصویر مسلمانان مسلمانان، بشویید از دل من دست! کز این اندیشه دادم دل به دست موج ...

آدمها مثل درخت ها هستند
درست همان لحظه که ریشه هایشان خاک را...
تیرگی را...
ظلمت را میکاود؛
شاخه هایشان رو به نور قد میکشد
شاخه هایشان خورشید را بغل میکند
آدم ها چقدر عجیب شبیه درختها هستند!!


صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
درختم نشدم
جدا پس من چی میشم آخرش؟؟؟

همون چیزی ک من میخام از پای این لب تاب و گوشی بشم ناامید نباش جانا

چ تشبیه جالبی ...
و چ عکس قشنگی

مچکر

وای چه قشنگ بود این...عاشقشم

مچکرم

اگر نا امید نشوند و زیر خاک نمونن
:(

خدا کنه ناامید نشن

ﺯﻣﺎﻥ ﭼﻴﺰ ﻋﺠﻴﺒﺴﺖ ...
ﻣﻴﺪﻭﺩ ...
ﺟﻠﻮ ﻣﻴﺮﻭﺩ..
ﻭﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻰ ﺗﺮﻳﻦ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻯ ﺯﻧﺪﮔﻴﺖ ﺭﺍ ﻳﺎ ﻛﻬﻨﻪ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻳﺎ ﻋﻮﺽ !!
ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻳﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻳﺎ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺸﺎﻥ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﻴﺸﻮﺩ !!!
ﺯﻣﺎﻥ ﺩﻳﺮ ﻳﺎ ﺯﻭﺩ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺛﺎﺑﺖ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﻛﺪﺍﻣﺸﺎﻥ ﻣﺎﻧﺪﻧﻰ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻛﺪﺍﻣﺸﺎﻥ
ﺭﻓﺘﻨﻰ !!!
ﻣﻦ ﺩﻋﺎ ﻣﻴﻜﻨﻢ
ﺯﻣﺎﻥ ﺑﮕﺬﺭﺩ ﻭ ﺩﻧﻴﺎ ﭘﺮ ﺷﻮﺩ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻯ ﻭﺍﻗﻌﻰ ....
ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻯ ﻛﻪ ﻧﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﺪ ﻧﻪ ﺯﻣﻴﻦ !

زیبا بود ی روزی چیزی جز خوبی نمومه دیر یا زود اتفاق میوفته

انقدر با گذشت بودی که...........
از من و خاطراتم راحت عبور کردی!
مرتضی معروف

آخی...قشنگ بود

زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید
در پس این باران
گاه باید خندید
به غمی بی پایان..

یس!!! لایک

سلام صالحه خانم گل خوبی؟خوشی؟ روزگار بر وفق مراده؟
امتحان و باکتری و کلی درگیری
الانم یه ده دقیقه رست اومدم
منم یه متن دارم درمورد ادما
ادما مثل کتابند.....

سلام خانوووووم بمیرم برات چ زندگی سختی اکشال نداره امتحانات تموم میشه بالاخره... میل کردی؟ایمیلمو چک نکردم...اگه نه ک ایمیل کن مشتاق شدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان