دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یک نفر

یک نفر هست که خیلی زیاد استخیلی بیشتر از یک نفر...احتمالا شبیه بارانهمان که نیمه شبی ارام و بی صداریشه های خوشی را تقویت میکندو غصه ها را هرس!حتما یک نفر را برای خودتان پیدا کنیدکه بیشتر از یک نفر باشد...و احتمالا همین نزدیکی ها....صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
گاهی دلم بی هوا ،


هوایت را می کند . . .




هوای تو ،


تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی !


حواسم نبوده.اشتب نوشتم.شرمنده و ممنون

خاهش

قشنگه.....................................................................................

ممنون

و احتمالن همین نزدیکی ها ...
+

بلیا

عااااااااااااااااااااااااالی

ممنون

عاااااااالی بود صالحه

ممنون جانا

خیلی قشنگ بود

ممنون

همین نزدیکی و حتی خیلی نزدیک تر از نزدیک ...

بلی

خیلی خیلی قشنگ بود.آفرین
جوابتونم دادم.گفته بودین خبر بدم :)

ممنون

گاهی بی هیچ بهانه ای کسی را دوست داری...
اما
گاهی با هزار دلیل هم نمیتوانی
یکی را دوست داشته باشی...

اهووم واقعن

وچقدمن عاشق این یک نفرم...
سلام صالحه خانم این شعرتون رو گذاشتم تلگرام ویه کوچولو اخرش اضافه کردم ببخشید شرمنده اون اخریکه فرموده بودین واحتمالا درهمین نزدیکی ...اخرش گفتم بین ان شبوها که مخاطب که بعضا تفکراتش ناب نیست بفهمه که خداوند منظور شاعر هستش

سلام.خاهش میکنم

خوش بحال من .....
اخه پیداش کردم
قشنگه این شعر......

خوش ب حال شما ان شاالله ک خدا حفظ کنه اوشونو

من و خودم دوتایی میشیم دو نفر
:/

جدی؟؟ منو خودم میشیم ی لشکر بس ک سرو صدا داریم و انرژی!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان