دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

موهای یک دختر

یک دخترحتی اگر موهایش همیشه کوتاه باشد؛حتی اگر همیشه مردانه مانده باشد...وقتی موهایش روی زمین میریزد حس میکند تمام شده...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
دقیقن ...
ب نظر من پسرا خیلی بدبختن ک موهاشون باید کوتاه باشه

و خیلی خوشبخت ک هرگز این حسو درک نمیکنن

نگاراگربمیرد
موی کوتاه نمی پذیرد
درمورداون ماجراهیچ چیزخاصی نبود فراموشش کن

اوکی

نگاراگربمیرد
موی کوتاه نمی پذیرد
درمورداون ماجراهیچ چیزخاصی نبود فراموشش کن

خخخ

نگاراگربمیرد
موی کوتاه نمی پذیرد
درمورداون ماجراهیچ چیزخاصی نبود فراموشش کن
وای آره....
صالحه نکنه موهات و کوتاه کردی انقد درمورد کوتاهی مینویسی؟

اره کوتا کردم

موافقم
البته بعضی مواقع دوس دارم ماشین و بردارم موهام از ته ببرم
یکیش موقع خاب... ینی دیووونه میشماا

خدا شانس بده..خوب ببافشون از ی طرف

صالحه چقدر امشب که حالم بده داغ دلم رو تازه کردی دختر

ببخشید

موافقم کاملا ...
خدایی دخترا دنیای خیلی عجیبی دارن که خودشونم نتونستن هنوز همشو کشف کنن!

چرا نتونستیم کشف کنیم؟؟ هر کس مطمئنا خودشو کشف کرده ینی باید کرده باشه

به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی:
رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏بره و از میانشون می‏گذره از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه قائله رنج آور را تمام کنی.

چ بدانم والا!

بابا این بافتا میاد تو حلقم ، کششم اذیت میکنه ، همیشه از کشای نازک و کوچیک سعی میکنم استفاده کنم اما بازم سرم درد میگیره :(
+
راستش من ک هنوز کشف نکردم

خخخ خو زودتر خودتو کشف کن پس

درمورد کامنت نگار والا منم همینو میگفتم یعنی کسی حق نداشت درمورد قبچی و اینا باهام حرف بزنه ولی دیگه به یه جایی رسیدم که...

هعی...

Thanks for finally talking about >یک فنجان
شعر - موهای یک دختر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان