دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بغضتر

بغض تر از این نیست که کسی را به اسم خودش قسم بدهی بیاید!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
قشنگ بود
این دو روز نت نداشتم واست عکسا رو بفرستم هماهنگ کن تا برات بفرستم

اوکی عصر آنم ساعتای3تا6 احتمالا

سلااااااام صبح روز جمعتون بخیرونیکی❤️

ﺧﺪﺍﯾﺎ !!!
ﻣﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻢ ، ﺁﯾﻨﺪﻩ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺍﺳﺖ .
ﻭﻟﯽ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﺍﻡ ؛ ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ
ﻭ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ

ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ !!!
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ،❤️
ﻋﺸﻖ ﺣﻘﯿﻘﯽ ،،،❤️ﺳﻼﻣﺘﯽ ،،،❤️
ﺁﺭﺍﻣﺶ ،،❤️،ﻭ ﻧﯿﮑﺒﺨﺘﯽ ،،،❤️
ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﻡ .❤️

ﺧﺪﺍﯾا
ﻋﻄﺎ ﮐﻦ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻫﺮ ﺁنچه ﺑﺮﺍﯾﺸﺎﻥ ﺧﯿﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﻟﺸﺎﻥ ﺭﺍ
ﻟﺒﺮﯾﺰ ﮐﻦ ﺍﺯ ﺷﺎﺩﯼ ﻭ ﻟﺒﺎﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﮔﻞ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺷﮑﻮﻓﺎ ﮐﻦ .

ﺁﻣﯿﻦ ﺍﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎنترین مهربانان

آمین

:))
هر دوتاش عالی صالحه

مرسی جانا

صالی واست فرستادم
ببین.اومد

مطمئنی؟؟؟؟ نه تو ارسال شده های یاس بود نه تو ایمیل خودم!!!

اوخی .. اعتراض؟
فک کنم فقطم با تو لجه ها

نخند الما اعصابم قهوه ایه من دیگه نظر نمیذارم

کی قهوه ایش کرده؟
حالا گریه نکن میرم دعواش میکنم

داشتم قهوه میخوردم ریخت روش باش برو

وای خیلی عشق بوددددددددد

با اجازه میذارم وبم...البته با ذکر منبع و اسم خودت!

مرسی خوشگل خاهش میگنم باعث افتخاره بانو

نه...فعلا نمیذارم! اول اجازه بده بعد بذارم!

خخ اجازه مام دست شماست

آپم...خوشحال میشم سر بزنی



حتما

قشنگ بود

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان