دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تابستان

میوه های رسیده ی درختمی ریزند توی حوض فیروزه فام.و تابستان،شربت خنک آلبالوییست؛که هم میخورد.شربتِ قندی در دل لیوان آب میشود؛و سنگ در دلِ کشِ کمانِ چوبی. و مثل فریاد گنجشکیصدای غروب می پیچد در گوش دنیاو شب ؛ چلچراغ میشود در کوچه ها آب خوردهقل قل قلیان و میوه های حوض...و پسر بچه ای،که نصیبی از خوان آسمان نداشت:)صالحه.نپ.ن:روز شنبتون به خیر:)هفتتون پر برکت...
۰ موافق ۰ مخالف
سنگین بوداا

مواظب کمرت باش توروخدا ممنون

چه پست قشنگی...
حس خوبی به ادم میده..
یه حس خوب تابستونی...

ممنون جانا همیشه سرشار از حس خوب باشی

هر جا هوا ، مطابق میلت نشد ، برو!
فرق تو با درخت؛ همین پای رفتن است...

همینطوره

می‌دانم نمی‌دانی
چقدر دوستت دارم
و چقدر این دوست داشتن همه چیزم را
در دست گرفته است
می‌دانم نمی‌دانی
چقدر بی‌آنکه بدانی می‌توانم دوستت داشته باشم
بی‌آنکه نگاهت کنم
صدایت کنم
بی‌آنکه حتی زنده باشم
می‌دانم نمی‌دانی
تا بحال چقدر دوست داشتنت
مرا به کشتن داده است ...

بسیار زیبا

ممنون...حالا که دیگه قراره کمتر عاشقانه بنویسم چی بهتر از طنز...

بسیار هم عالی

صالحه من کاملن جدی بودمااا ، بفرس دیه الان

آلما ی چی شد منتظر نظری نباش داغی دستم پرید چن تا نکته کشفیدم بسی جااااالب باید حضوری بگویم

در کل زیبا ولی از لحاظ معنایی بیشتر نزدیکش کن
البته با کمال معذرت دخالت میکنم

به کوجا نزدیک کنم؟ از نظرات و انتقاداتون ب وجد میام اینو نگین

تو چرا همیشه انلاینی دیوونه

جاتو رو تنگ کردم بیشووووور فاطی اگه بیاد کارش دارم


و صدای برخورد قاشق و شیشه...

سنگیست؛

که از کمانی رها میشود!
به نظر من برای تحریک کردن ذهن خواننده نباید واژه ها جابجا بشن
ولی گفتم عالی بود.من از بعضی جاهای شعرتون به وجد میام

اهووم شاید ممنون

این یکی،یه ذره خصوصیه
شرمنده اخلاق ورزشیتم

قربونت برم اکشال نداره من خعلی اخلاقم ورزشیه

صالحه جان مثلا نوشتن پرتاب سنگ از کمان را من میتونم به منظورتون برسم ولی در آخر مفهوم کمان و سنگ را از معنی واقعی دور میکنه
البته شرمنده دخالت میکنم.چون شعراتونا دوس دارم میگم

اهووم تغییر اعمال شد:) ممنون از نظرای انرژی بخشتون

فدای دوست جان

خدا نکنه جانا ی ماچ رو لپ راست یکی رو چپ

عالیه
مثلا من اگه بودم مینوشتم صدای غرش تیریست
که از چله ی کمانی رها میشود
راسی میخام ی غزل بهتون هدیه کنم در مورد کمان و..........
البته یهو سرودم
خودتون عیباشا حل کنین

ممنون غرش از حالت گرم و راحت خارج میکنه متنو استرس زاس:) شعر داغ بح بح

تیری جدا شده از چله ی کمان
چون افعی گرسنه خزد سوی اسمان
پرسی که چون عقاب فرو آیدش کجا؟
گویم که بر تن یک اهوی جوان
گویی که چون شودش حال آن غزال
گویم که در بهار میرسدش زردی خزان
گویی که حیف نباشدش به این زودی
گویم که نیست دست عجل را کسی امان


ادامه ی این شعر با شما2بیت دیگه بنویسین

تموم شد شعر خب:) نکته رو گفتید من یه کوچولو دست کاری میکنم تیری رها شد از آغوش این کمان چون افعی گرسنه خزید او در اسمان پرسم که چون عقاب فرو آیدش کجا؟ گویی که بر تن یک آهوی جوان گویم که چون شودش حال ان غزال گویی که در بهار میرسدش زردی خزان گویم که حیف نباشدش او را در این زمان گویی که نیست دست عجل را کسی امان تیری رها شده در هوس وصل یار.. او گشته در طمع جان او روان اما غزالِ جوان و پر از غرور سر در میان باغ و در خیال،جاودان جنگی میان بخت و غرورِ جوان عجب پیروز کیست؟نیست این عیان (برداشت هم ازاد)

صالحه ازت میخوام به اون شعر حد اقل 2بیت اضافه کنی

باوشه از خدامه

خوشبختی
از نگاه هرکسی،
معنایی متفاوت دارد.
اما از نظر من
آدم‌هایی خوشبختند که
عشق به موقع به سراغشون بیاد ...

اینهم دید جذابیست

جز "تو"

هیچکس نمی تواند

جانم را به لبم بیاورد !

صدایم کن...

آخی بسیار زیبا

کنارم که هستی

موجی از عشق دیوانه ام میکند

میدانم هرچه دارمـ از همین لحظه است

لحظه ی با تو بودن را دوست دارمــ
نمی دانم چه رابطه ایست....؟
بین نبودنت با رنگها.....؟
دلتنگ تو که میشوم!
زندگی ام،
سیاه میشود!
سخت ترین حس دنیا اینه که حتی نمیدونی حرف دلت چیه . . .
فرصت زندگی کم است

بزرگوارتر از آن باش که برَنجی

و نجیب تر از آن باش که بِرنجانی . . .
رابطه ها را با بازیها اشتباه نگیرید!
همه ى بازیها رفت و برگشت ندارند،
بعضى هایشان حذفى اند...
اگر باختى،باید جُل و پلاست را جمع کنى و بروى!
براى همیشه...
آغوشت
همانند ِ "جنگِ ویتنام" است!
هرکه رفت
یا برنگشت
یا اگر برگشت
دیوانه بود...!

بسیاررررر زیبا

سلام .
خیلی زیبا بود :)
قلم روونی دارید . راستی ، ممنون بابت نظرتون و جواب هم دادم :)

سلام ممنون تشکر امدم

چه سبد جالبی داره خانومه:/

:)

بسیار عالی و زیبا

ممنون جانا

عکس و شعر عالی بود...

بسی متشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان