دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سلام امامم

و تو آیاهمان بلند قامتی نبودی که از کنار من گذشتو خیابان از رد قدم هایش بوی نور گرفتسلام اماممسلام عزیز تر از جانمصبحت به خیر مهربانم:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری ( س )
بوی نور عالی بود

آمین :) ممنون

سلام ...
+

:) سلام

اللهمـ عرفنی حجتکــــــ . . .

امین

اللهـــمـ عجـــل لولیکـــ الفـــرج

آمین

آقآ جآن میشود نیمـ نگآهی بهـ دلِ شکستهـ مآ همـ بکنی؟! :(

اه..

http://80ghalam.mihanblog.com/post/142
به این پستم سر بزنید درباره کتاب "عاشقانه های شاعر گمنام" نوشتم

بسی تشکر

یلی ممنونم بابت معرفی هاتون . حتما وقتی دیدمشون میخونمشون (؛
اهل شعر هستم ولی نه همه شعری و همه کسی . از شعرهای فاضل نضری و شاملو و براتیگان خوشم اومده (براتیگان خییییلی بیشتر - البته از کسای دیگه و حتی فاضل نضری و شاملو کمتر خوندم) . ولی صرفا اگه میخواید معرفی کنید شبیه شعر های براتیگان باشه - که توی با نظر قبلی ام میتونید برید و شعرهایی که توی اون کتابش هست رو ببیند .
بازم ممنون :)

خاهش میام وبت

آره . الان که دارم "شما که غریبه نیستید " رو میخونم ولی جلد یک و دو کلیدر رو آماده دارم تا بخونم .

من حوصلم نمیکشه بخونمش... تموم کردی کتاب رو بگو چطوری بود

خیـــــــــــــــــــلی ممنونم بابت راهنمایی هاتون . حتما ازشون میخونم .
+واقعا شعرای قشنگی بودن . ممنون :))))
+حتما وقتی کلیدر رو خوندم پستشم میزارم (؛

:)) دست شاعراشون درد نکنه:))منم دوسشون دارم ان شا الله

سلام
ای بهترین ای عشق بوی عشق امد تا رسید به زمان ما وحال چه بگویم که تو نفس هستی برای جهان ای عشق مرا نیز دریاب

تو نفسی برای جهان:) ان شا الله

اللهم عجل الولیک الفرج..
ایشالا ک اماممون زودتر ظهور کنن و همه رو خوشحال کنه...

آمین:) ان شا الله

Excellent article. Keep posting such kind of info on your blog.
Im really impressed by your blog.
Hello there, You have done an incredible job. I'll definitely digg it and for my part recommend to my friends.
I'm confident they'll be benefited from this web site.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان