دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اقیانوس

من مطمئنمتو از افسانه های دور می آییحتما تو رامرد صیادی از اقیانوس گرفته استکه اینچنین در چشمانت اقیانوس شناور است...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اینم واسه عکس گفتی؟؟؟
چون خیییلییی عکس خوشگلیه و ب متن میاد
،+
متنم عالی

اره تچکر

اشتباه میکنی ها اون صیاد نبود ، کافی شاپ داشت تو چشام قهوه درست میکرد

بسی قشنگ.بود بسی

خدا نکشتت لیلی واس چشم قهوه ایم مینوسیم غصه خوردی تچکر بسی بسیار

چه قششششنگه
یه نوشته تقریبا با این مفهوم دارم:) البته نه اتقد قشگ

:))ممنون اینم بفرست حتمن عالیه

بسیار زیبا
عکسم خیلی قشنگه

بسی تشکر :))

خیلی ممنون که سر زدید خیلی خوبه که خودتون مینویسید اینطوری حداقل خالی میشید من به میهن بلاگ عادت ندارم

ممنون از شما فقط یکی از خوبیاشه میهن بلاگ خیلی بهتر از بلاگفاس من تو بلاگفا هم وب داشتم و دارم ولی اصلا به پای میهن بلاگ نمیرسه اعصابتو واقعن خورد میکنه

زیبا بود

حتما را حتما بنویسید

تچکر نچ نچ اخرش رو نوشته هام رسم الخطم تاثیر گذاش اصلاح شد و تشکر

آقای کهندانی جواب دادن . توی وبلاگم گذاشتم .

می ایم

وَاووووووووووووو چ زیبا

بسی تنکیو

چه خوجله این چشمه!!!
ادرس وبمو دوباره برگردوندم گذاشتم برات اگه میشه دوباره درستش کنی.تو لینکات..شرمنده

اوکی درس شد

نه نداره متاسفانه ...
بخاطر این عاشقانه نمیزارن چون میگن توی ایران ، به این سه ژانر بی انصافی شده و خیلی ازین لحاظ فقیریم .
در ضمن ، داستانمو میذارم ... حتما میذارم . چرا که نه !

چ بد اهووم منتظرم

چرا حساسی رو شعره لبخند خدا
مگه چه مشکلی داره

نع خیلی عالیه میام وبت

آپم گلم

می ایم

کلاس چندمی صالحه جان؟؟من حاضرم برگردم به مدرسه باورت نمیشه چقدر اذیت معلمام کردم دلم تنگ شده برای دوستام اینا میگذره معلممون میگفت یک روز میشنید به همچین روزایی فکر میکنید و پشیمون میشید من به حرفش اون موقع خندیدم گفتم ایشالله بروم دیگه برنگردم ولی الان به حرفش رسیدم

میرم سوم

دانشگاه هم میرم رشته حسابداریم

خیلی هم عالی

حالا چرا خصوصی؟؟
الکی مثلن
ن نگفتی ، بوگو

خصوصی کردم؟؟؟ نععع؟ دستم خورده حتمن نع خدایی الکی مثلن نی دیگه یبار مامان بابام کربلا بودن,من تا۶ صب بیدار بودم رمان میخوندم فرداش تا بعدازظهر ساعت ۳خابیدم حالا این سوژه شد دست علی … میگف صالحه انقدر دلتنگه ک خاب و.خوراک نداره اصن ساعت۹مهمونی بودیم میگف صالحه خابت نمیاد؟خسته شدی بریم از اون موقعم هر وخ منو میبینه ی چی میگه منم مظلووووم میخندم فقط این قضیه ک من زیاد میخابم شایعه شد دیگه امیرعلی اونشب میگف: تو خابالویی تو مدسه موشا با تپلی همش یا میخوری یا میخابی:/

سلام، آپم

میام

دم این علی عاغا گرم
تنها کسیه ک از پس تو بر میاد
امیر علی کیه؟

تو روح بی بشرت من ب این مظلومی امیرعلی داداشمه دیگه

چهـ عکس خوکشلی

من چشآمـ قهوه ایهـ فردا یهـ متن واس چشمـ قهوه ای هآ بذار . . . البتهـ از دور مشکی میزنهـ پستـ واسهـ چشمـ مشکی همـ گذاشتی قبول میکنمـ

تچکر چششششم واس چشای قهوه ایم مینویسم


من سر کلاس منطق و فلسفه مث شما بودم
همیشه دبیرمون نیم ساعت درس میداد و یه ساعت دیگه با من بحث میکرد
ولی من خوشم میومد

:دی کلا لذتی ک در بحث کردن هس در هیچی نیس

به به ....

خیلی خوشم اومد .....

خیلی ممنون

انتخاب عکس ها واسه شعر،عالیه...

تشکر

همه ی پستهاتو مطالعه کردم....
فرصت نمیکنم برا همه شون کامنت بذارم.
همه شون عالین و پر مفهوم.
خسته نباشی عزیزم.

:) تشکر سلومت باشی

تو مگه داداش داشتی؟؟؟
عَهه یادم نبود
چن سالشه؟

یه بار یه متنی گذاشته بودم با امیر علی میحرفیدم یادت نی؟؟ منم مث تو وسطیم 7

عَههه دقت نکرده بودم
عَههه چقد کوچولو
عَههه عجب دایی ای بشه این عاغا امیر
عَههه وسزیا گلن ، ن؟؟

خخخخ امیر علی اسمشو کامل بگو من غیرتیم اره خوشبحال بچه های ساجدش گل؟؟؟ افت داره عزیزم گل چیه ما بی نظیریم

ااااااا اره خودمم به این نکته پی بردم

بعد اونوخ کوجای چشای تو ابی اقیانوسیه زشت

لذت نوشیدن ی چای دارچین ساعت 7 صبح زیر درختان انار باغ و سرودن شعر خیلی بهتره برا من
یعنی نمیشه در موردش نوشت

وای خدای من؟؟ عایا رواست؟؟ من با شنیدنش دلم خاس و لذتشو درک کردم دیگه حسابی خوش ب حال شما بح بح جای منم خالی کن

عالی بود...
ولی خوب منو یاد چیز های ناجالب انداخت!!!!

ممنون چ بد متاسفم

صالی برو امیر علی رو از طرف من یه ماچش بکن
واااااای دمش گرم اصن باید دهنشو طلا گرف
این بچه مرغ حقیقته

برو گمشووووو

جا تون خالی
خخخخخخخخخخخخ

هعی...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان