دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من و دل...

من و دل عاشق حِصن تو شدیمو محال است که دل پس گیریم!!ان شاالله بعدا اضافه کرد داره
۰ موافق ۰ مخالف
عاشق چی شدیم
اگه منظورت بارگاحه که میشه صحن
اگه منظورت صفات نیکو هست که میشه حسن
اینو من نمیدونم یعنی چی
راسی پدرتون شغلش چیه

حصن(کسره داره ح ) ب معنی حصار محل امن تومابه های صحنه ازاد

کسرشو بذارین پس

با گوشی نمیتونم

قالب قبلیت بهتر بود

اهوووم ولی خراب شد با گوشی سختمه قالب نو بذارم بیام نیشابور دریستش میکنم

عالی
ان شاالله عالی تر بشه

ممون ان شاالله

حصن چیست عایا؟

ب معنی حصار منطقه امن کامنت اقا مرتضا ر بنگر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان