دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دوست داشتنی

ادم ها هر کدوم یه رنگی دارن...یکی سفید برفی روشن نورانیاگر سرخ باشید کنار این سفیدا مزه شربت البالو میگیرید رو یخ:)میشید یخ در بهشتیا فالوده و بستنییه ادمایی زردن...یه سری نارنجی...مثل پاییز:))یه سریا ابین...اسمون دارن انگار...بعضیا رو دیدید؟؟خاکین چقدر؟؟بارون که میزنه عجب عطری دارنادما هر رنگی داشته باشن...دوست داشتنینادمای دوست داشتنیتقصیر من نیست که دوستتون دارم تقصیر خودتونه که انقدر خوبید:)صالحه.نهمین الان یهویی خونه اقای ک دوست داشتنی:))دوستون دارم دوستای دوست داشتنی
۰ موافق ۰ مخالف
من از نوع خآکیشمـ

جانم به فدایت عطرت رو چن خریدی چه خوش بویه؟!!

کآمنتآمـ واسهـ پستـ هآی قبلیتــ نیومده؟!

چرا اومد باید تایید کنم سپاس از نظاری دلگرم کنندت

نظرای من کوووو ؟؟؟

هست مرسیییی از نظرای قشنگت تایید میکنم عزیزم

چیز دیگه ای نبود ما رو تشبیح کنی

خوب اینم یه جورشه دیگه؛) تازه رنگ خوبشه

سلام عالی بود

ممنون

:)) ماهم دوست داریم دوست دوستداشتنی
(خیلی جمله ی باحالی بود)

خخخ واج ارایی دوست داست

چه نامردیست روزگار
حالاکه پرازحرفیم
دیگرزنگ انشا نداریم ..!؟

هیچ کس از ما نمیپرسد تعطیلات تابستان را چگونه گذرانده اید؟!!!...
هیچ کس از ما نمیخواهد پاییز را برایش توصیف کنیم؟!!!....
شاید آن موقع به زور پنج یا شش خط درشت و با فاصله مینوشتیم تا نمره ای بگیریم الان طوماری نگفته داریم که گوشی برای شنیدنش نیست...
کسی نمیپرسد علم بهتر است یا ثروت؟!!!...
شاید بهتر بود یادمان میدادند رابطه بهتر است یا ضابطه.....
هیچ کس نمیخواهد بداند چه کاره شده ایم؟!!!...
دیگر از" بنی آدم اعضای یکدیگرند "حرفی به میان نمی آید؟!!!...
بیچاره حتی خود سعدی هم نمیدانست شعرش فقط به کار بچه دبستانیها خواهد آمد و یا شاید نمایشی غم انگیز و دروغین بر سر در سازمان ملل....
دیگر در دنیای واقعی هیچ کس نمیگوید"توانا بود هر که دانا بود"؟!!!...
راستی این همه انشایی که به هیچ کارمان نمیخورد را چرا نوشتیم و با ترس و لرز... دفتر به دست... پای تخته سیاه خواندیم ؟؟؟؟؟

پر از حرفیم ...
ولی هیچ کس از ما نمی پرسد ..!!؟؟

من که هنوزم انشا مینویسم ولی کسی مث اون موقع ها که دبیر انشا میپرسید منظورت اینجا چیبود و چرا نوشتی نمیپرسه چقدر درد داشتی؟ چقدر حرف داشتی که اینو نوشتی

امیدوارم خاکی باشیم ...

به قول بزرگی می فرمود : مثه شیشه عطر باشید وقتی زیر پا خرد هم که شدید فضا رو معطر کنید

دوست داشتنی بودن خوبه:) رنگش نه چندان اسمون بودن هم خوبه:)) خیلی جمله ی قشنگی بود

بعله دیگه
دوست داشتنی تر شدن در هنگام عروسی یکدانه پسرشون

اتفاقا سعید و مهسا هم بودن و اقای ص هم بودن... بسی خوش گذشت

...یعنی من چه رنگیم

رنگش چندان مهم نی... ادما هر رنگی دوست داشتنی هستن

ای بابا خواهش میکنم این چه حرفیه خوبی از خودتونه


اووووف خیلی قشنگ بود کف دارد این متن

ولی این دسته تو عکس شیطان پرستها

تقصیر من نیستااااا...تقصیر خودتونه که انقدر دوست داشتنی هستین سپاس گذارم چرا؟؟واسه انگشترش؟؟ یادش بخیر حدودا سه سال راهنماییمو من روانی مطالعه درباره ی شیطان پرستی بودم ینی روانیش هاااااا... الان خیلی وقته اطلاعاتم اپدیت نکردم

من نارنجیم:)
آقای ک دوست داشتنی؟؟؟
:|

نارنجییییی دوست داشتنی من عاشق این اقای ک شدم باید برای یه بارم ک شده بغلش کنم یا حداقل شونه هاشو ببوسم فک کنم خاکیه:)شایدم اسمون داره یا حتا مزه فالوده میده اوووف این مرد عالیه

چه قشنگ بود مخصوصا رنگ خاکیش
منم که کلا رنگین کمون

ممنانم:))) شما عشقییی

man abiam be andaze asemooonam bozorgam bezan be eftekharam

خخ شما وقت کردی واسه خودت در نوشابه باز کن درو شوخی به افتخااااارتتتتت

آقای ک رئیس کاروان کربلاتون بود؟
آدمای آسمونی و خاکی عالی بود

نه دوست بابامه:)) متشکر

عبض کردی عکسو

این خوبه عالیه


لاک سیاهو انگشترو خطوخال دستش

بلیا الهی شکر اها سپاس از اطلاع رسانی

من جز هیچکدوم نیستم
رنگ هیچکدوم از اینایی که گفتی نیستم
شبیه هیچکدوم نیستم
رنگ خودمم
واسه همینم تکم

نع ک بقیه یکی دیگن تو خودتی

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement
account it. Look advanced to far added agreeable from you!
By the way, how could we communicate?
Hello to every body, it's my first pay a quick visit
of this blog; this web site contains remarkable and truly fine
stuff in favor of readers.
Hi there to every body, it's my first pay
a visit of this weblog; this blog carries remarkable and truly excellent information in support of readers.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان