دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

به جان پاییز و این عشق

به جان  پاییز و این عشق از همین خیابان تا آن سر شهر  باله میرقصمقرارمان هم باشد خط مقدمعشق ذات خداستزمان و مکان نمیفهمد!صالحه.نپ.ن:دیگه انقدر نفهمی هم حالا لازم نیست نه؟...عکس نوشت بود عکسش دوس
۰ موافق ۰ مخالف
به شرطی که آن مکان پلمپ نشده باشد

اره دیدن زیادی نفهمه عشق پلمپ کردن...

صالحه خانم میشه این عکسو عوض نکنم
خعلی دوسش دارم
در ضمن من از عکس انیمیشنی زیاد خوشم نمیاد
دیگه دقت بیشتری میشه
ولی بالاخره الما هم از یه چیز وب من خوشش اومد.اونم همین عکس بود
صالحه خانم میشه این عکسو عوض نکنم
خعلی دوسش دارم
در ضمن من از عکس انیمیشنی زیاد خوشم نمیاد
دیگه دقت بیشتری میشه
ولی بالاخره الما هم از یه چیز وب من خوشش اومد.اونم همین عکس بود

خاهش میکنم بابا فقط پیشنهاد دادم:) طفلی مری...

پست جدید گذاشتم

عامدم

عشق ذات خداست .. عالی این قسمت فوق العاده بود

:)) خیلی ممنون

کجایی در دسرس نیسی

درگیر بودم

صالحه خانم من دیشب قانع شدم ولی کامنتمو زود تر از بحث با تو برا مری فرستاده بودم
فقط یه چیز زود بهش بگو کامنتی که برا رضایت من گذاشتی بحذفی.بعضی جاهاش اصلا مناسب نیست
ممنونم
خانومه چ حرکتی زده وسط خیابون؟؟؟؟
عاغا من شعر دوس
عکس ندوس
شایدو عکش دوس
فقط برای رنگ موی خانومه...

:)) باله میزنه رنگ موی خانومه دوس؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان