دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ربی ودود

شما احتمالا با باران نسبتی دارید؟
قطره های باران نام شما را میگفتند:
ربی ودود...
ربی ودود...




صالحه.ن

پ.ن: ودود از ریشه ود به معنی دوست داشتن توام با آرزو ./دوست دارنده ی بندگان و دوست داشته شده ی مومنان
۰ موافق ۰ مخالف
وااااااااااااای چهـ حس خوبی . . . هنگآمـ خوندن پستتـــ از اون تبسمـ قشنگآ اومد رو لبآمـ . . . :)


+ سلآمـ جآنآ

خوبی ؟!

عزیز دلم سلام عزیز دلم تو خوبی خوشگل؟

عاخیییییییی..
چ قشنگ

:)) ممنون

احسنت
ربی ودود
واقعا احسنت
ولی ایکاش در مورد نبودنت یه توضیحی میدادید.کجایی

متشکر:) هیچ جا نیستم عاخه ینی جای خاصی نیستم فقط فرصت نمیکنم بیام اینجا

ربی ودود......

:))

عالی بود ......

ممنون

اخیییییییییییییییییییییییییی

:))

حکایتی غریب اما قریب هم اینک در غبار حرم ...

:(

صالی تو کد اهنگ ای شهاب مظفری رو نداری؟؟؟
اگه چتا رو سیو کردی ی نگاه میکنی ببینی هس یا ن
نمدونم چی کارش کردم

شهاب مظفری؟ نمدونم؟! باید برم یک ابزار رو نگا کنم اگه بود خبرت میکنم ولی فک نمیکنم باشه کدوم اهنگ؟

شهر آبستن غم هاست خدا رحم کند
شهر این بار چه غوغاست خدارحم کند
بوی دود است که پیچیده ، کجا میسوزد ؟
نکند خانه ی مولاست خدا رحم کند
همه ی شهر به این سمت سرازیر شدند
در میان کوچه دعواست خدا رحم کند
هیزم آورده که اتش بزنند این در را
پشت در حضرت زهرااست خدا رحم کند
همه جمعند و موافق که علی را ببرند
و علی یکه و تنهاست خدا رحم کند
بین این قوم که از بغض لبالب هستند
قنفذ و مغیره پیداست خدا رحم کند
مادر افتاد و پسر رفت زدست ، درد این است
چشم زینب به تماشاست خدا رحم کند
مو پریشان کند و دست به نفرین ببرد
در زمین زلزله برپاست خدا رحم کند
ماجرا کاش همان روز به آخر می شد
تازه آغاز بلاهاست خدا رحم کند
غزلم سوخت دلم سوخت دل آقا سوخت
. روضه ی ام ابیهاست خدا رحم کند




خدا جانم....

:))

شنیده ای میگویند،من درمیان جمع و دلم جای دگر است؟
چه بیچاره ام من...
که در تنهایی و دلم جای دگر است...


:(

خیلی وبلاگ زیبایی دارین با تشکر از شما و مطالبتون
برای آموزش فن بیان و سخنوری روی اسم بنده کلیک کنید تا به سایت ما بپیوندید
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
خیلی قشنگه صالحه

ممنون:)

وای عالی بود

متشکر

دوست دار بندگان :))

عشق

Keep this going please, great job!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان