دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من در کودکی مانده ام

گاهی فکر می کنم
قسمتی از مغزم هنوز در کودکی مانده است
من؛کودکی هستم که هنوز حرف زدن را بلد نیست!
 چشم هایم زود تر از دهانم به حرف می آیدو
 قلمم زودتر از زبانم درد هایم را می نویسد
من در کودکی مانده ام
و هیچ کس نیست 
که مثل آن روز ها
این دخترک گریان ترسیده رادر آغوش بگیرد 
و آرام کند!
و هیچ کس نیست 
که این مشکل عظیم را بفهمد!





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
همینجوری نوشت بودیابیان واقعیت!!!!؟؟؟؟

واقعیت

بعضی وقتا تصور میکنم خدا بغلم کرده و میخواد ارومم کنه

چ حس قشنگی:))

خوبین بانو

متشکر شما خوبید؟

چه وحشت زده!

نه اونقدرا!!

خدا دلت رو آروم کنه.

:)) ممنون عزیز دل:)

بیا در آغوشت بگیرم جانا :)

ممنون صاد جانم:))

مشکل اگه فهمیده میشد اسمش مشکل نبود

واقعنا

خوبی دخترک گریان ترسیده؟ :))
ب ذکر الله تطمئن القلوب و یادت رفت؟

عاری خیلی:)) نه یادمه :)) خدا حواسش به دیوانه ها هست

سلامی دوباره :)
چطورایی؟؟
خویی؟؟
دلم تنگ شده بود ...البته هنوزم هس !
+
چرا وبت رنگ غم گرفته؟
چیزی شده دخی طلا ؟
+
درسا چطورن؟؟
+
فاطمه چی؟ خوبه؟
+
گوشی دار نشدی صالی؟؟
عایا ؟ :دی

و علیکم السلام:)) خووووووببب تو خوبی؟؟ اوره منم:( رنگ غم گرفته؟؟نه هوچی نی خونه تکونی میکنیم:))) درسا چطور میتونن باشن:|| زشتای کچل!!! فاطی هم خوبه:)) نه بابا نهایی و کنکور که اشنایی؟؟ در حال حاضر بقول دوستم پیجیده ترین تکنولوژی در دسترسم لامپ کم مصرف اتاقمه

http://s5.picofile.com/file/8286859434/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B5_%DB%B2%DB%B2%DB%B5%DB%B7%DB%B5%DB%B7.JPG

نلنتل
http://s3.picofile.com/file/8286860568/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B9_%DB%B0%DB%B7%DB%B2%DB%B5%DB%B0%DB%B1.JPG




نل
آخی...جان...
بسی زیبا

متشکرم

ان شآاللهـ کهـ مغزتـ همـ بزرگـــ میشهـ غصهـ نخور جآنآ

مآ کهـ عقل کلیمـ بهـ کجآ رسیدیمـ والآآآآآآآآآع

واقعن؟ینی ممتنه منم بزلگ بِچم؟

هیچکی نی
:/

هیچکی...

Great article! We are linking to this great post on our website.
Keep up the good writing.
Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your web site is great, as well as the content!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان