دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ای درد...



عکس و تصویر

مرا به خودم پس بده ای درد
کجا شبیه من است این من؟



صالحه.ن

پ.ن:به خودم پس بدهیدم بروم!
۰ موافق ۰ مخالف
وبالاخره موفقیت درثبت نظر
به به مثل همیشه شعرها عالیییییییییییی

داشتم افسردگی میگرفتم دیگه!!!هیشکی نمیتونه نظر بذاره بده بد.. خیلی متشکر

به عنوانت دقت کردی؟؟
ای دردددددددددددددددددددددددددددددددددد
وای صالیییییییی به بابام برا نمره گفتم انقدر عصبانی شددددددددددد
فک کنم فضلی ام باهامون فامیل در اومد
قراره امروز مامانم زنگ بزن به طاهره خانوم وگرنه بره حوزه امتحانات
دعا کن درس شه وگرنه بابام داغ کنه ابرو حیثیت برام نمیزاره

اره دقت کردم! اه اه عقده ای بدبختو.... جعفری هم نمیتونه کاری بکنه!:/ مگه بری اموزش پروش... ان شاالله درست میشه

وااای صالحه فوق العاده بود...
از اونایی که مدام می تونی زمزمه اشون کنی و باز خسته نشی از ین تکرار غم انگیز

ممنون عزیزم:) لطف داری

هم متن هم عکس [لایک]
+
مهناز خوب گفته!
++
خوبی؟ :))

مرسی دوستم:) :))موافق جانم خوبم خوبی؟

سلام.
خوبم صالحه عزیز اگه این میهن بلاگ بزاره. باهاش افتادم سر لج دوست ندارم قالبم دوست داشتنیمو عوض کنم با این قالبای نچسب زشتِ سردش...
مشکله رو برطرف نکنه منم میزارم و میرم :(

:(( اصن عاخه به خودشم نمیاره اینهمه گفتن بده این نمیتونن نظر بذارن اصنننننننن خودشو ناراحت نکرده!!!

منم دلم خییییییییییییییلی تنگ شده برات...
خودت خوبی؟

عاری خوبم:)

ممنونم آلما دخت عزیز...
می دونی آلما یعنی سیب :)))
بوی سیب می دهی دختر ؛)

:)) بوی سیب عی جان یکی پیدا شد منو بفهمه درمورد بوی سیب...

حواسم بود از موافقم استفاده نکنم
+
خداروشکر ، خوبم:)

خداروشکر

خدا رو شکر که خوبی.
اصن کامنتای منو پخش نمیکنه.
به شدت ازش انتقاد کردم و گفتم که بهتره این بخش پرسیدن نظرات راجع به امکانات جدیدشون رو بردارن وقتی الکیه همه چیز.

:) حرصشون گرفته دیگه!! اه اه زشتای کچل خوب گفتی!

صالی این محضر بود
چقد درد داره فقط خودمون متوجه شیم تغییر کردیم!

محضر؟؟ مرسی اهوم...

چقدر درس خوندی؟؟؟؟؟

منطق دو درس مونده بقیه هم هیچ

مژده صالحه
مشکل نظر دهی درست شده:))
می تونی قالبتو عوض کنی.

وااااااااااییییییییییییییی عااااااخ جووووون مرسی مرسی مهناز جون خبر دادی

:)))
چطور؟!
منظورم راجع به بوی سیبه؟!

من روانی بوی سیبم:)) بعد ب یه عده ک میگم یا می بینن دارم سیب بو میکنم میگن مگه سیبم بو داره؟؟؟!!! :/ عادم نمیدونه چی بگه دیگه

سلام صالحه جان
بیا که میهن از خر شیطون پایین اومد

سلام بانو جان هستم

کی می گه سیب بو نداره...
خیلی هم بو داره :)))
بوی به این خوبی و پر از آرامش :)))

عاره والا منم همینو میگم....

این متن رو الان خوندم
مرا به خودم پس بده

:) عزیزم

هستی؟؟؟؟؟؟
چقد خر زدی؟؟؟؟؟؟؟؟/

هستم هیچییییی

ایوووووووووووللللللللللللللللللللللللل
دمت جییییییییییییززززززززززززز
من یه عالمههههههههههههههههههه نخوندمممممممممممممممم

خوندی یا نخوندی؟؟ اینطوری ک من هیچی بارم نیس تا صبح باس بخونم تا بفهم:/

تازه دارم میخونمممم
ووووووویییییییییی خیلی زیاده
من امروزم کلاس بودم اصن نخوابیدم
خستمممممممممممممممممم

چ بده من نمیخوااااام گاشکی امتحان هفته پیشو تکی میدادیم برا مستمر میذاش اینا خیلی بدن

وای من اون سوال اخرشو نمیفهمم
ی جوری خوندم فقط به چشمم اشنا بیاد در همین حد

تو مترجم گوگل بزن

کجا شبیه من است این...

هعی

همون محشر!!
هاااای رعیت! کارت به جایی کشیده ارباب و مسخره میکنی؟

lمهم نیته عالی جنا والا مقام مارو عفو بوفورمایید

به به قالب نو مبارک
چه خوشگلهه

به به به خودت:)) خودا رو شکر مورد پسند واقع شد شک داشتم دوباره عوض کنم یا نه؟

نه خیلی خوشگله
تازه بالاش ب خودتم میاد :دی
لپتاب پدرجان و قهوه خوردن عاطفه جان و ...
یادشون افتادم

:) مرسی عاخی^_^ دقت کردی هر وخ ما باهم میحرفیم لب تاب ما شارژش تموم میشه بعد هم بابام میخادش؟؟

هعیییی
واقعا ...

:)

گروگانم گرفته این درد!:(

این تنها گروگان گیریه که شکایتت ب جای نمیرسه

هر از گاهــے
خودت را از
" خودت "
طلب کن
شاید گم
شده باشـــے...


واقعا

سلام. وبلاگ قشنگی دارید. این شعر از خودتون بود؟ زیبا بود
براتون آرزوی موفقیت روزافزون رو دارم

سلام ممنون بله منم همینطور

سلام صالحه جان خوبی؟ چه عجب کی برگشتید؟ 

عه سلااام فاطمهه جوونـ

خوبی؟
:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان