دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کدام را ترجیح میدهی؟

بیا قال اینهمه حرف را بکنیم!
خلاصه اش کن...
کدام را ترجیح میدهی..؟!
سیگاری آتش بزنم برایت؟
فنجانی قهوه بریزم؟
یا از پنجره پرواز را شروع کنیم؟








صالحه.ن

پ.ن:چقدر میتونه برخلاف جاذبه ی زمین دنبال آب حرکت کنه!؟اون از ظرف جدا شده!بیا از پنجره پرواز رو تمرین کنیم...
۰ موافق ۰ مخالف
ای بابا..دوباره از این پستای هیچ مگو!
آقا من رمز اینارو میخوااااااام
خواعش میکنم!

خخخخ

آقا من گزینه آخر و ترجیح میدم. از پنجره پروازو شروع کنیم...

بپر!

صالحه تازگی یکی در میون هیچ مگو میذاری ها..
از این مشکوکا...
خخخ

الکی مثلن

یک لیوان چای برایم بریز لطفا :))
یا نه اصلا یک فنجان شعر برایم بگو ؛)))))
شاید در این بین به پرواز هم فکرکردم ؛)

چشم^_^ بفرمایید چای دارچین یا هل؟

پرواز پر و بال میخواد
اگه بال پروازم میشی، بپرم؟؟؟؟

واس از پنجره اتاق پریدن ک نمیتونم بال و پر بشم!! جای دیگه شاید...:(

به شرطی که آن سوی پنجره هوایی برای پرواز باشد .....

هوا هم نکته ای بود بسی

یه گزینه هیچ کدام هم میذاشتی واسه اونایی که تست زدن اینا رو D:

:دی

هیچ کدوم!!!

باشه:)

چرا ی طوری عسدی؟!

سلام جانای من:) خوبی؟ نه وضعیت نورمالی دارم چ میکنی؟کی میای؟؟

سلام
سر گردانی بر بلندای آسمان
یا حیرانی در اعماق دریا
از ظرف که جدا شی دیگه فرق نمی کنه کجا باشی

فرقی نمیکنه... ولی شاید ادم باید سعیشو بکنه که شرمنده وجدانش نشه

درودعالی بوداپمممممممممممم

ممنون

صالی کجایی؟
کامنت هارم که تازگیا باز میذاری. تغییر کردی ها....
چیزی شده صالی؟

عی خواهر درگیر درس و مقشم نه عزیزم چیزی نشده! کامنتا رو باز میذارم که بدون اینکه وارد پنل بشم بخونم نظرا:)

س
خ
وب خوجلی داری
اگ با تبادل موافق بودی بخبر
تو وب خبر بدیا
مخسی

ممنون

دوستانی ک نظرای منو میبینند نیز اگ خواستن بیاید تبادل لینک کنیم
وبمو تازه ساختم گنا دارمگریه موکونما
بیایید

:/

هرچی که خودت دوست داشته باشی :)
فقط من از قند بدم میاد... با چایی تلخ هم حوصله امون سر میره... ؛)
نچ نچ ... چه پر روشدم نه؟!

توت خشک بیارم؟؟:)) یا کلوچه؟ این چ حرفیه بابا خونه خودتونه راحت باش

درگیر درس و جزوه و امتحان
هفته بعد ماهع رمضون ان شا الله..
دعا کن برام

ان شا الله که موفق باشی عزیزم عاطفه باورت نمیشه چقدر بد دادم امنتحانامو امیدوارم زنده بمونم ببینمت سلام برسون اهل و عیال ره

چای دارچین :)
+
ی دو ساعت پیش اومدم نمیشد نظر داد !
مشکل از من بود؟

چشم:)) نمیدونم!!

صالحههههههههههههههههههه
الما ادرس خونمونو میخواددددددددد
نمیدونم برای چی

میخاد بیاد خاستگاری نگو نه نگو نمیشه

ازت ادرس خواست بهش نده
میخواد بیاد خونتون تلپ شه
اگر اومد زنگ بزنن 113 بگو مورد مشکوکه بیان ببرنش

من قبلن ی بار ادرسمو بهش دادم نترس بابا کبریت بیخطره!

از کجا فهمیدی فاطمه
تازه تنها هم نیستم، نگارم میاد

چه خبره؟؟چیشده؟؟

صالیییییییییی این دوتا اومدن فرار گن
به جان شروینم اینا سر دسته تروریستان

عاخ جون ترقه بازی

خاستگاری
+
کی ادرس دادی صالی؟! 0-0
+
توضیح داد بت فاطمه؟

میام وبت بعدن الان امیرعلی چسبیده بهم...

اوه...این پست 6 تا نظر پنهان داره فقط!

()

هیچکدوم ،، بیا باهم گریه کنیم .
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان