دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باید تا بزنم بگذارم توی جیبم!

کاش می شد؛
بعضی لحظه ها را....
بعضی آدم ها را ...
تا کرد و گذاشت توی جیب !!
که هی دستت را بگذاری روی جیبت و خیالت راحت شود که همان جاست !
تا وقتی خسته روی تختت دراز شدی 
و به سفیدی مطلق سقف زل زدی ؛
آرام از جیبت بیرون بیاوری و روی چشمت بکشی!
مثل لحظه ای که دست سرخ از شاتوتم را آوردم جلو تا صورتت را همرنگ لباست کنم!
یا وقتی که بلند بلند زدیم زیر خنده...!
اصلا همین دست های گره شده در هم را...!
کاش می شد تا همیشه داشته باشمت!
باید تا بزنم این جیغ و داد و خنده ها و نگاه ها راو نگه دارم برای روز های مبادا...
و نگه دارم که مبادا ...
که مبادا نداشته باشمت!




صالحه.ن

نقل قول نوشت:«گیرم که هزاران غزل از هجر نوشتیم ؛جرات که نداریم به دلدار بگویم»علیرضا استادی
۰ موافق ۰ مخالف
وااااااااای وااااااااای وااااااااااای صآلحههههههههـ محشر بود

چ چیزایی میگی تو !

اصن خوندمـ پستتو از بس خوشمـ اومد بلند بلند خندیدمـ !

نهـ اینکهـ خنده دار بآشهـ هآآآآ نهـ از هیجآن !

تو فوق العآده ایییییییی .

عکس نوشتهـ چ قشنگهـ :))

واقعا خیلی خوبـــ میشد میذاشتیمـ توی جیبمون . لحظهـ هآ رو آدمآ رو ... هعی ...

مرسی عزیزم لطف داری:) اهوم!

میگم که تو هم مثه نگاره زدی تو کار تو دبه کردن و تو جیب گذاشتن و اینا...
فچ کردی

:دی تو ک دبه ای شدی!

کاش میشد بزاریم
اما باید یه جیب بزرگ میداشتیم مثل جیبای این بارونی قدیمیای پدر بزرگا
الان میدونن هیچی رو نمیشه تو جیب گذاشت برای همون جیبا رو کوجیک میدوزن ک حتی برای دوتا دستم جا نداشته باشه چ برسه به خاطره هاش
یه جورایی محکوممون کردن به نگه نداشتن همه ی خوب های زندگی تو جیب

اهووم!

مثله اون شیشه عطرت بود :)
دارمش ! :
http://s9.picofile.com/file/8300770376/IMG_20170314_134734.jpg
+
نقل قول نوشتت
+
فاطمه :/
خوب جیب کش دار بخر ک هی کش بیاد ،
ب نظر من تو جیب و دل ادما جا واسه همه چیز و همه کس هست

خوب یادته:) همینطوره!

صالحه ب نظرت در جامعه ما اعتیاد ب چ چیز هایی بیشتره؟
فاطی برو

اعتیاد ب چرت گفتن...نت...خواب

فوق العاده بود...
کاش می شد... کاش بعضی لحظه ها موندنی بودن.
گاهی وقتا یه خاطره برای اینکه لبخند بزنی به تنهایی کافی نیست.

دقیقا!

باشه
اینو بی خیاااااااااااااال چرااااااااااااا اعتیاد باید کشیددددددد
به قول اقای تتلو این اعتیادا همه اثرات بدحجابیهههههه
خواهرم حجابت برادرم شلوارتتتتتتتتتت

اعتیاد رو هم مگه میکشن؟!

یهجورِ خاصی زیبا و صمیمی می نویسید!
درود
بر
شما

لطف دارید

عاقا کی بریم بیرون؟

اهل و عیال ما خابن علان میام پیشت تا ببینیم

عاقا کی بریم بیرون؟
اعتیاد باید کشید
احسنت
اصن تا حالا دقت کردین وقتی پرای مرغ و میکنین چقد زشت میشه، زیبایی مرغ ب حجابشه!
+
یا حتی اعتیاد ب نشان دادن مارک شو*رت و خط ...
استغفرالله
هی میخام هیچی نگم
خو برادر من حداقل موهاشو ....
لا الاه الا الله .... بزارین این دهن من بسته بمونه

خدا شاهده بخایین از این چرتا بگین نظراتو حذف میکنم!

حذف کن عاغا
بحذف ک ما اینکاره نیستیم
(اینم بحذف)

:)

باید حبس کنم عطر نفس هایت را درون حباب شیشه ای قلبم
ذخیره ای برای روزهای نبودنت

خیلی قشنگ بود صالحه جانم، خیلی

ی سری وقتا واقعا ب این چیزا فک میکنم میدونم خلم!! مرسی

پ ن پ میخورنش میکشن دیگه
اصن اینا به کناااااااار
چرا چایشونو پررنگ میخورن
اصن همه یک اینا عامل سرطان و اسهالیه
چرا بچه ها یبوست میگیرم
همینه همین
+
حذف کن
ما رو از حذف شدن میترسونی
ما حذف روزگاریم

اعتیاد "دارن"

فردا ی ساعتو مشخص کن بریم کتابا رو پس بدیم
آخرین روزه

مهم نی تمدید میکنم هر وخ مسیرت بود برام بیار

بی تو هر لحظه ما بیم فرو ریختن است

همچو شهری که ب روی گسل زلزله هاست

باز عاطفه اومد تو مردییییییییی
بابا ی دقه، بیا شاید یکای اینجا داشت میمرددددد

فرصت نشد

دیگهـ حآج عآقآشون میآد هیچکیو نمیشنآسهـ

عجبااا

وررررررری گوووووووووود

ممنون

ای جان نقل قول
عالی بود

مرسی:)

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان