دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باهم سکوت کنیم!

عکس و تصویر عقل پرسید که دشوارتر از مُردن چیست!؟ عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است... #فروغی_بسطامی

هزار نامه ی سفید برایت پست میکنم
تا از دور ترین ناحیه ی عاشقی
با هم سکوت کنیم!





صالحه.ن

نقل قول نوشت:«شعرم به دلم نمی نشیند دیگر ... ای نقطه ی عطف شعر هایم برگرد!»امید صباغ نو
۰ موافق ۰ مخالف
سیلااااااااام
واااااااای
چقددددد دلم تنگیده بوووووددددددد
چخبر
ن عضو باشگا نشدم خودش درس شود

سلام خانوم:) ما بیشتر کجا حاجی حاجی رفتی؟

چشموم
دلم واست تنگیده بودا
خبری نی

عزیزی:)

اخییییییی جوجوووووو
کی رفته؟؟؟؟

خخخ نمیدونم کی رفته؟؟!ولی خیلی بی وفا بوده حتما که ول کرده منو!:دی هر کی هس خاک تو گورش!

سکوت کنیم یعنی چی

با سکوت از عشق بگیم:) و به احترام عشق سکوت کنیم

اینا خیلی بهتر از اوناس D:

:))

سلام اپمممممممممممم
نآمهـ سفید بآشهـ بعد تو هر چی بخوای برداشتـ کنی . در جوابـ نآمهـ سفید همـ نآمهـ سفید بدی اونمـ هر چی میخواد برداشتـ کنهـ . بعد برداشتـ هآتون اشتبآه بآشهـ زندگی بره بهـ فنآ

نقل قول نوشتـــ خوبـــــ :))

این زندگی به فنا رفته هس!! ما کلا تو کار برداشت ازادیم میدونی که؟؟

اعتمآد بهـ عرش دارن . سیمـ ظرفشویی اعتمآد بهـ نفس لینآ رو داشتـ الآن مآشین ظرفشویی شده بود

عالی بووود

ای جااااان
عالی

:)) متشکر

در اندوه من
شادی رها شدن پرنده ایست
که به او دل بسته بودم


علیرضا روشن
خیلی قشنگ بود

ممنون

ایول ب ولت
+
میدونی یاد چی افتادم
ارتباط ماهواره ای !
تو ماه عسل
دیدی اون قسمتشو؟

ماه عسل نگا نمیکنم چرا یادش افتادی؟

دوتا پیرزن پیرمرد اورده بود
هشتاد نود ساله
بعد از شصت سال زندگی مشترک هنوز عاشق هم
تعریف میکردن از جوونیشون
میگفتن ما ی زمانی ک شهرامون جدااز هم بود
باهم اراباط ماهواره ای داشتیم !
علیخانیگف ینی چی
گفتن ینی هرشب سر ی ساعتی جفتمون میومدیم تو حیاط ، ب ماه نگاه میکردیم !
انگار ک همو میبینیم

عزیزم...

همه پست ها عالین .موفق باشید.

ممنون

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان