دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

لَبــ خَـند :)



بیا لبخند بزنیم .
قدرِ ثانیه ای کوتاه .
من وسط شلوغ ترین خیابان شهر ،
تو غوطه ور در فکری مبهم ؛
لبخند بزن:)
بگذار فکر کنند دیوانه ایم!
بیا تکثیر شویم در هزار لبخند...
که عشق بی شک ؛ 
مادری مهربان است .





صالحه.ن

پ.ن:عیدتوون مبارک:)
پارسال نوشتم"عید قربان باش گوسفندت میشوم":دی

پ.ن2:عکس تکراریه؟

۰ موافق ۰ مخالف
غوطه وردرفکری مبهم داشتم میخندیدم
حامدیه لگدزدبهم که به گیله مردفک نکن دختره ی بی حیا

-گیله مردرومیدونی کیه؟شخصیت کتاب یک عاشقانه ی آرام
منم همش ادا درمیارم میگم گیله جان عشق منه وایناها

توجه نکن همچنان لبخند بزن

پارسالی عالی بود


عیدت مبارک جانا

مرسی... لیلی؟؟ لیلییی؟؟ باز دوباره ک وبتو بستی؟! عی بابا'!

سلام صالی خانوووووم
خوبییی؟!
ای جان عجب وبلاگ قشنگی داریا :)
پسندیدمش : دی

سلاااام عزیزز دل خوبی؟خوش اومدی دخترک خودا رو شگر مورد پسند واقع شد

سحر دختر عممه D: این عکس شبیه اونه خعلی

چ جذاب!

یاد این افتادم:
لبخند تو را چند صباحی ست ندیدم
یکبار دگر خانه ات آباد بگو سیب
:)))

راستی متنت خیلی خوب بود.

عی جان ممنون

ای بابا. فقط همین! دیگه پست نذاشتی؟!
من بعدِ این همه مددددت به دلم قول داده بودم چند تا پست تو وبت بخونه :(

نشد دیگه... ببخش

از عید قربان که گذشت عید غدیر روپیشاپیش بهت تبریک می گم :))

عزیزی مرسی منم تبریک میگم:)

چشم هایت عید قربان است و من
گوسفندم گوسفندم گوسفند
{امین شفیعی}

عیدت مبارک جیگولی پیگولی من

+آدم وقتی کسی را دوست داره دیوونه میشه، بچه بازی در میاره، خلاصه که در دنیای دیگه ای قدم میزنه!

مرسی چقدر نظر خاصی بود پاییز انگار یه حالِ دیگه ای داشتی...

دو سه تا پست بخونی مهناز؟ خو حالا بجاش برو پست های قدیمی رو بخون. مسلما حفظشون که نکردی! الان باس بتونن نقش پست های جدید رو برات بازی کنن ;)

پست های قدیمی خوب نی.

یه چندتا از پستامو پاک میکنم بازش میکنم
گیر یه خل و چل افتادین دیگه
چاره چیست

بی خبر نرو...

^-^
عکست تکراری نیس ب نظرم !
+
عکسارو از کجا میاری؟ :((
+
و ایندفه با حمیدرضا موافقم :)) :دی

عزیزی:) اینترنت دخترم موافقِ عزیززم

چشـــــــــــــــــــم. اینم حرفیه! میرم پست های قدیمی رو مرور بکنم بلکه به حافظه شعریم هم کمکی بشه و دوباره کلی لذت ببرم ولی قبول کن جناب یا خانم " آیینه شکستن خطاست" پست جدید یه چیز دیگه است؛) هوووم؟!

ب من لطف داری عزیزم...ارشیوِ من مث ارشیو تو دلچسب نیست تو لینکام: "کافه شعر" شعرای قشنگی داره.

مهناز: هوووم؟!
ماژیم: اوهوم ^_*

:)

مهنازبامیثم واردبحث نشو ..

:دی

البته چی عجب که ماژیم درجواب یکی گف اوهوم*-*

طفلک

نگاره من که این همه بع.له به تو دادم D: کنترل آلزایمرتو داشته باش از جیبات نریزه بیرون =))

:)

داشتم فکرمی کردم ماژیم دیگه چیه؟! یعنی چی؟!من معنیشو بلد نیستم! میخواستم برم دنبال فرهنگ لغت بعد دیدم اسم دیگری است از بنده ی خدا آقا میثم :))

نگار یعنی انقدر خطرناکه بحث با ایشون؟!! خب منم خطرناکم به ایشونم تذکر می دادی

آره اینجور که به نظر میاد باهام موافقن و این خوبه :)))

:))

سلام
چقدر لطیف بود
چقدر عالی

سلام نظر لطفتونه

سلام
بازم مثل همیشه عالی
یه سراغی از من نگیری یه وقت
خوش میگذره دختر شعر
چه خبرا
منتظرتم بادو تا شعر

سلام

بازم سلام
@sherhayes0khte ادرس کانال اشعا منه
اگه میشه تو یکی از پستات از دوستات دعوت کن عضو کانال من بشن
سپاس

سلام :| ان شاالله

آرههه
یه حال خوش!

خیلی جالب همیشه از پست ها و کامنت هام حسمو حدس میزنی

همیشه خوش باشی:) :))

آره آرشیو تو دلچسب نیست؛ دلچسب تره ؛))
تو اولین فرصت سعی می کنم سر بزنم.

اوه! من ترجیح میدم اینکارو نکنی چون ناامید میشی

به هیچ وجه.

از من گفتن بود:)) انکار نکنن

جناب آقامیثم من حافظم خوبه
راست میگم دیگه ..شدیه بار منوشمابه نتیجه برسیم اخه

واقعا تا حالا نشده؟ حتی سرِ شاعرانه هات؟

عالیه مطالب
عیدتون هم مبارک

ممنون

چقدر پر از حس خوب و دلنشین بووود

لطف داری^-^

خیلییییی زیبااااااا

ممنون

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان