دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«من از آن روز که در بند توام آزادم»




بر ما بدونِ عشقِ شما زندگی حرام...
دل داده ایم ؛ سخن بیش از این ریاست!



صالحه.ن

پ.ن:عیدتوون مبارک:)) بح بح چقدر عشق داره از سرو کول امروز بالا میره...

پ.ن2:«الحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی أَکْرَمَنَا بِهَذَا الْیَوْمِ وَ جَعَلَنَا مِنَ الْمُوفِینَ بِعَهْدِهِ إِلَیْنَا وَ مِیثَاقِهِ الَّذِی وَاثَقَنَا بِهِ مِنْ وِلاَیَةِ وُلاَةِ أَمْرِهِ وَ الْقُوَّامِ بِقِسْطِهِ‏ وَ لَمْ یَجْعَلْنَا مِنَ الْجَاحِدِینَ وَ الْمُکَذِّبِینَ بِیَوْمِ الدِّین»

نقل قول نوشت:«من از الیوم اکملت لکم اینگونه فهمیدم... خدا با مهر تو دین مرا اندازه می گیرد»
۰ موافق ۰ مخالف
سلام

عیدتون مبارک

خیلی زیبا بود

سلام ممنون عید شماهم

عیدت مبارک گل گلی جانم

مرسی عزیزدلم عیدتوام

پی نوشتت اولت شدیید درسته
خیلی روز خوبی بود دیروز :))
کلی عید دیدنیو شیرینی
+
عید دیروزت مبارک
راستییی مامانت سید بودن ،ن؟
تبریک بگو ^-^

خوش به سعادتت دخترم! من ک هیچی:| عاره مامان سیده چشم:))

استیکرم اشتب اومد
عینک ن ، منظورم ماچ بود
سلام.
عیدتون خیلی خیلی مبارک باشه

سلاام ممنون عزیزم:) عیدشماهم

صالی
به قران مجید اینا
اگه ایندفه پول کتابا رو نگی لهت کردم
هی من یاد میره توام هیچی نمیگی
به خدا ابروم جلو مامانت اینا رفت

اوووو توام..ما هیشکدوم یادمون نبود خو... باشه میگم!بچه زدن نداره

دختره ی زشت پلشت نشووووووو
راستی بابات عقد کرد
حقا ک بچه ی همون بابایی
انقدر فک نداری بگی برم ی سر ب ننم بزنم تو این اوضاع ک سرش هووو اومده یکم دلداریش بدم
بی عاطفه
ابن ملجم
شممممرررررررر
چیچی جگر خوار بود؟؟؟؟هند جگر خوار؟!!!

نشووو شوته نه من هنوز پدر مادرم مشخص نشده...هیچکس مسئولیتمو قبول نمیکنه نمیدونم چرا؟ باشه بیا در اغوش اسلام تا بهت دلداری بدم این شوو از اول شوو نبود کی بت گفتم؟؟؟ حالا اشکال نداره ...هوو هم جای خواهرت اصن میدیدیم دسته طیِ به اون خودمون میریم میتابیم (حالا من میدونم تو یه پلشتی هستی که دو روز دیگه باهاش صمییمی شدی اینا رو میذاری کف دستش اما بازم چون خراب رفاقتم میگم)

خدایا روز حساب و کتاب ما رو به امیرالمومنین علی علیه السلام ببخش.

امین^-^

اتفاقا الان شووورم نشو نیست درک کن تازه نامزد کرده
خخخخخخ
بیشووووور ادم با باباش اینطوری میحرفه
خخخخخخ
باید ببینم چجوریه میشه این چیزا رو بش گف یا نه
نزنه باباتو بکشه

خیلی بیشوری ببین هی بابات بابات نکناااااا عی بابا واس ما بابا نبود!

گرچه دانسته است که: در همین حد هم ریاکارانه ادعاست. عما، این هفت دست پ.ن سرکار همچی کچل سازه لامصب روی اپیلاسیون و لیزر و روغن مورچه رو کم میکنه D:
میگما من چی بدم به تو دست از دو تا شیوید سر من ور داری خخخ

بهر حال یکم ریا خوبه من رسالتم در دنیا یاداوری مصایب بر تو عست یه ناحیه ی پلشتی درجودم هست کار همونه البته پیشنهادات نقدیتو بگو شاید زلفاتو ب دست پیرایشگرت سپردم

به به به به

عالی بود

عزیزم ممنون

سلآمـ بر جآریِ جآریآن ، خوبـِـ خوبآن ، دلبرِ دل ربآیآن ، شآعرِ شآعران ، صالحهـ صآلحآن و در یکـ کلآمـ عشقِ جآنآن !

چطورررری ؟! :)

عید گذشتتــ مبآرککککــــ

از طرفـ من این عید عزیز و بزرگـــ رو بهـ مآدر گرامـ تبریکـ و تهنیتـ عرض بنمآ :)

و نیزعیدی مآ را از ایشآن دریآفتـ کرده و بهـ سرعتــ بهـ دستمآن برسآن

+ نقل قول نوشتتـ : اکملتـ لکمـ :)

+ شخد دلمـ تنتگتـ بووووود ^ـ^

+ آرامشی داره وبتــ کهـ دردمو کمـ میکنهـ

قلمـ بزن حرفآی تو بدجوری خوبمـ میکنهههههههـ :))

سلام دخترک بی وفا خوبی عزیز دل؟باز کع رفتی حاجی حاجی مکه ما رو یادت رف کع!! تو خووبی؟! عیدتوهم:)چششم.. اوه اوه حاج خانوم یه جوری مارو پیچوند سر عیدی ک هنوز از پیچ درنیومدم!! اوه مرسی نقل قول رو بعدا یادم باشه درس کنم عزیزیییی می بوسمت از این دورا

سلام دوست عزیز به ماهم سر بزن. سپاس

سلام :)

خودت اعتراف کردیا

من از بچگی صادق بودم:)) قبلنم گفتم ک ی نموره لحشور و پلشت میزنم یادت نیس؟!

حالا که گفتی یادم اوفتاد که چنین اعترافی کرده باشی بلکی صداقت به لحشوری و پلشتانگی نچربیده است تا کنون که خویشتنم با خویشتنت در حرارت تعصب، جنگ استدلال و بی فکری به تب ناخوشایند بی نتیجگی، گرچه صفر صفر را قبول نکرد وانگهی تجاهل را به سان دریچه معراج در آغوش عقب نشینی به سنت دیرین عادت درک کرد بدبختانه.

حالا اگه شاعره ای بیا جلو =)))

ناچ قبل از اینا هم چربیده است... من صادقانه اعتراف کرده بودم و متاسفانه ساده لوحانه گمان بردی که لحشوری من با یه حموم و کیسه رفع میشه!!و من باز تاکید کردم که اوضاع پلشتناک تر این حرفاس...اما امان! ک فغان من اثر نکرد در تو! درکِ تجاهل رو قدم خیر میدونم من . بدبختانه چرا؟(هرچند شفاف نبود برام مرجع ضمیرِ پیوسته س "کرد" به کی بر میگرده ؟) من ماه پیش بودم به گمون که اعتراف کردم ک معلقم خیلی وقته ادعای "شاعره ای"ندارم!

صالی فردا بریم اتحادیه؟؟؟؟
خبری هست اصن ک بریم

فک نکنم خبر خاصی بوده من ک حال نداشتم

اوی یره سوغاتیای مریمو بدهههههههه
ب جان شیش تا بچم اگه بالا بکشی
نمیزارم دیگه رنگمو ببینی
اصن تهدید و حال میکنی ی جوری تهدید کردم ک حموم لازم شدی

:|

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان