دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«کاش چون پاییز بودم...»



نشسته ام  بر انتهایی ترین "ر" از "شهریور" 
و میخواهم از تابستان سر بخورم پایین.
چشم هایم را بسته ام تاجیغ بزنم از هیجانِ این سقوط .
سقوط در نارنجی ترین برگ های پاییزی...
و خیال جان بگیرد در پیاده رو های این شهر؛
و گل های نرگس را به عروسی باران دعوت کنم!
حال...
دستانت را به من بده
بگذار برای آخرین بار در آغوش بفشارم پایان شهریوری ات را.
که کوچ خواهم کرد به شهر رویا و عاشق خواهم شد ...
گریه خواهم کرد؛
مهرخواهم ورزید؛
لبخند خواهم زد؛
مرگ را خواهم بوسید
و این فصل های سردِ پیش رو رازندگی خواهم کرد...





صالحه.ن

نقل قول نوشت:«و این منم زنی تنها در استانه ی فصلی سرد...»
۱ موافق ۰ مخالف
وای خدا صالحه!
چقدر این متن محشر بود

پاییز من:)) مرسی

بآز این پآییز جیغ جیغو اومد

خعلیم خوش عومد

دختر متین بآش شوهر گیرتـ نمیآداااااا .

بچمـ برا شکمـ مبآرکش چ ذوقی میکنهـ

برا خوردنی ذوق نکنم برا کی ذوق کنم!؟ متین؟ جانا فرمودن راحت باشم دختری ک خنگ نباشه دختر نیس اصن بعله دیگه!

جآنآ کیهـ؟! همون حآج عآقآ ؟

عآره جذابیتـ دختر بهـ خنگـ بودنشهـ ^ـ^

بعله:))

خودت جیغ جیغویی مریم :/
بری اصفهون دلت برا همین جیغ جیغام اگ تنگ نشد :)
والا
دلت میاد یک عدد پاییز بیحال مریض و اذیت کنی آخه؟!
سنگدل دست از سرم بردار! من کجا طاقت تو را دارم؟!

راس میگه مریم بعد هی میگی پایییز یکم جیغ بزن...جیغ زدن داره یادم نمیره چون تو جیغ نمیزنی! جان جان...

دلمـ برا همتون تنگـ میشهـ . دس رو دلمـ نذارین کهـ خونهـ

من کجآ طآقتـ تو را دارمو خوبـ اومدی :D

همانا وقتی بچه های مظلوم مردمو اذیت میکنی همینه دیگه!!!! حالا گریه نکن ...نمیری قندهار که...الحمدالله تکنولوژی و مخابرات ب اصفهون هم رسیده:دی

آخه دل کی خون نیس دختر؟!
کار دل خون رسانیه اصن :))

عاشقتم اصن:دی

پآییز پزشکـ میشود امشبـ در سرار سینمآهآی کشور

نیم بهاس فک کنم سینما هنو. ..

تو اکران خصوصی " پاییز پزشک میشود " هم شما دوتا حضور داشتین فقد! :دی

یه همچین عادمای خاصی استیم ما...

نه صالحه نیم بها چیه!
اکران خصوصیه الآن!
مهمان ویژه اید شما

اوفیییی اصن دیگه مریم بیا بریم حالشو ببریم!! خانوما اغایون شلوغ نکنید ب همتون امضا میدیم:دی

جای لیلی و فاطمه خالی

عاره واقعن... چه خوبه اینجوری باهم ان میشیم فک کن همه باشیم...

جآشون سبز چمنی ^ـ^

فآطمهـ حتما داره درس امروز رو میخونهـ

سبز چمنی:) فاطمه الان باید خاب باشه:دی منم باس ساعت۹میخابیدم:دی مدرسه دارم

من بلیط نیمـ بهآ دارمـ اگهـ خواستین

هنو اکران عمومی نرسیده! تو کار احتکار بلیطی؟!

بهـ اصفهآن کهـ رسیده امآ بعید میدونمـ اصفهآنیآ اجآزه بدن بهـ مآ برسهـ

:دی دیوونه!!! سیمکارتتو دم عوارضی پانچ ک نمیکنن خدا خیر بسته رو بده:دی

ینی فآطمهـ اینقد بچهـ مثبتهـ؟! :D

لا اله الا الله ساعت ۱۲شب خواب نباشه اینجا نباشه کجا میخاد باشه... بچم زود میخوابع معمولا:)

نهـ احتکآر بلیط تو کآر منهـ

خااااک تو گووورم احتکار بلیطم بعله؟! عادم دیگه ب هیچی نمیتونه اعتماد کنه تو این دوره زمونه!!! جاری جان من برم بخوابم ک فردا مدرسم دیر نشه

مشغول نمآز شبـ بآشهـ :)

از اون منظمآستــ :))

اون ک دیگه نیمه شب نزدیک نماز صب بلن میشه ریا هم نمیکنه:))

آخی ... یآدمـ نبود بچهـ مدرسهـ ای داریمـ . برو بخوابـ عزیز دلمـ فردا سر کلآس نعیمـ خوابــ نمونی

خوش گذشتـ در جوارتـ :)

شبـ بخیر عزیزِ دل :*

نعیم... می بوسمت از دورا دلم تنگ شده بود برا این چتامون خوش گذش مواظب خودت باش تو امانت منی دست خودت:)

برو بخواب صالی فردا خواب بمونی میخوای به نعیم بگی مریم و پاییز گمراهم کردن؟!

+بچه ها من شاید فردا هم نرم سر کلاس!
نه خوشحالم نه نارحت!
چون خونه هم هستم هیچ کار نمیتونم بکنم! فقط میخوابم چون حالم زیاد خوب نیس!

اتفاقا خواب موندم:| خوب میکنی استراحت کن تا خوب بشی جیغ بزنیم امیدوارم زودی عالی بشی

مریم ، مدرسه ای نبودنتو پز میدی؟!

نچ نچ نچ


خیییییلی خوب کاری میکنی! با همین فرمون ادامه بده!

:| منو مظلوم گیر اوردینااااا

جدا خیلی مزه داد اینجوری حرف زدنمون!
یه بار هماهنگ کنیم یه ساعت خاص جمیعا آن شیم بریم وب یکیمون همگی چت کنیم!

شدیدا موافقم:))

صالحه از ترس نعیم سریع خوابش برد!

بخوداااا.... بهت گفتم من چ خرس خوابالوییم دیگه...اصن مدارس خوابمو بهم زده!!! اصن داره به خوابم لطمه وارد میکنه

عآره 12 سآهـ عقده ای شدمـ الآن دارمـ پز میدمـ :D

عآره خیلی چسبید ^ـ^

عآره یهـ سآعتـ مشخص کنید وبـ من همـ مهمون بآشین

12 سال زندگی سخت:دی

ببین نعیمـ چ کرده

همه رو روانی کرده...:دی

صآلی منظورمـ بود

اصلآحیهـ
صآی در خونهـ رو نبستـ و رفتـــ

در خونه ما همیشه به روی مهمون بازه حتی اگه خودمون خواب باشیم

زیبا بود.

:) ممنون

صآی رو خوب اومدی:))
اصا "نعیم" جذبه ای داره که نمیدونی:))
البته منم نمیدونم! :))))

اوه اوه جذبه نگو بلا بگوووو...شیطون شیطونا بگو..گیس کمند ..ابرو کمون....خوش سرزبون...واه و واه و واه:دی

عاوره
منم رو کیفم دارم

خعلیم عالی

مدارس به خوابت لطمه وارد میکنه؟!
ببین من یه پیشنهادی دارم!
دیگه درس نخون!
هان؟
نمیشه که! لطمه به خوابت وارد کنه روح و روانت شکنجه میشه! والاو

اصن روح و روانم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان