دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بُگَذَر و بُگذار بُگذَرَد:)

طریقه بسمل شدن


_«چه مدتی است که در جبهه خدمت می کنی؟»

_«شش ماه و هفت روز»

_«بهت یک نصیحت می‌کنم؛ شایدم یک وصیت!»

_«آن چیست؟»

_«روز شماری مکن. حتی اگر فکر می‌کنی در مهلکه افتاده‌ای روز شماری مکن! 

حالا هم لحظه شماری مکن! 

شب نمی‌تواند تمام نشود.

طبیعت شب آن است که برود رو به صبح. نمی‌تواند یک جا بماند. 

مجبور است بگذرد. 

اما وقتی تو ذهنت را اسیر گذر لحظه‌ها کنی، 

خودت گذر لحظه‌ها را سنگین و سنگین‌تر می‌کنی؛

 بگذار شب هم راه خودش را برود.»



|طریق بسمل شدن_محمود دولت ابادی|

۴ موافق ۰ مخالف
چه عنوانی:))))
پس کتاب خوان هم هستین...آفرین:)

بحث کنکور و روزشماری برا نتایج بود اینو دیدم...

البته این کتابو نخوندم 
ب این تیکش یهویی برخورد کردم:))
😁

ممنون از خانم زرنگ....:))
واقعا خوب بود...

آره دیگ خودش میره و هرچی هم که باید بشه میشه..و روز شماری و نگرانی هم فایده نداره..

😃

اره دیگه:))

یه بار یه جا یه آقای کله گنده ای ازم پرسید از نویسنده های ایرانی چه کسی رومیخونی؟
هیچوقت دولت آبادی نمی خونم
ولی اونجا اسمش یادم اومد
پرسیدکدوم کتاباش؟
گفتم کلیدر!سلوک!طریق بسمل شدن:))


حالا هیچکدومشم نخوندم.فقط دیدم وشنیدم
آقاهه همچین تحسین برانگیز نگام کرد
فک کردمن چقدفرهیخته ام
عذاب وجدان گرفتم😅

خلی تواما

خو چرا بگی؟😂😂
مگه مجبوری؟😂😂

پیش نیومده برا من ک ازش بخونم
هیچوقت اونقدر راغب نبودم بهش...
بنظرم باید واستم تا خودش منو بخواد:)))
اما خودشو دوس دارم...دوس داشتنی بنظر میاد:)

باید خوندش 👌

شما خوندی؟


این تیکش ک خیلی قشنگ بود!
میخونمش ان شاالله:)

می فهمی هیچکی یادم نمی اومد
حتی نادرابراهیمی که اینقدعاشقشم 
بالکل فراموش کرده بودم

ماهیِ کی بودی تو؟😂

تعریف این کتاب و شنیدم :)
اما مثل تو ، تاحالا خیلی ترغیب نشدم به خوندن کتاب های آقای دولت آبادی
شایدم خوندم این تابستون:)
حداقل یه کتابش رو دستم بگیرم، یه 50-100 صفحه ای شاید بهش فرصت دفاع بدم :))) 50-100 صفحه میخونم. خوشم بیاد تا ته میخونم و معرفی هم میکنم و آثار دیگه شونم شاید بخونم
خوشم نیاد هم که هیچی!

اووووممم

بیایید بخونیمش👊
عاره...
باس بهش فرصت داد👌

من این روزا چقدر به جملاتی از این کتاب برمیخورم!!!! عجیبه! همه اشونم جذااااب!
منم از دولت آبادی هیچی نخوندم متاسفانه.
تا تصویر رو دیدم خواستم ازت راجع به این کتاب بپرسم که دیدم نخوندیش.

کامنت نگار خیلی بامزه بود! خوب شده ازش راجع به موضوع و محتوای یکی از این کتابها نپرسیده یا کار به بحث و اینا نکشیده :دی

پس بنظرم بخونش...

منم بدم نمیاد بخونمش؟!

عاره واقعا..
فک کن طرف میپرسید کجاش فلان بوده؟!
چ اوضاعی میشد اونوخ😂

وااای من یه بار شرایط نگار برام پیش اومد.
طرف گفت آقای فلانی رو میشناسی؟
گفتم بله . کتابشونو خوندم (حالا 5 صفحه اولشو خونده بودم فقط!! مقدمه رو!! اصا هل شده بودم یه چی گفتم!!!)
گفت: عههه. کدوم کتابشون؟ نظرتون درموردش چیه؟ بعضیا انتقاد هایی بهشون وارد میکنن میگن که ایشون فلان جوره. شما با این کتابشون همچین حسی داشتین؟
من:|
باز هم من :|
و همچنان من :|


گفتم: کتابشونو داریم خونه! دیدمش ینی!
میگه: عه. نخوندین؟
من: خیلی خیلی کم! چند صفحه
میگه: اصلا میدونین درمورد چی بود کتابه ؟ ( و خودش غش کرد از خنده)
من :|

واااااعااای چ داغون😂😂

حس کتلت شدن ب ادم دست میده
البته خو عادم هل میشه دست خودش نی😁

بهش میگفتی باباع انقدر پیگیر هم خوب نیس😆

چه قشنگ ...
عنوان نیز هم
+
منم پیش اومده برام :دی
پرسید اوقلت فرافت چ میکنی
گفتم کتاب میخونم
گف چی؟
گفتم رمان و تاریخی (روم نشد بگم فقط رمان :دی)
گف مثلا
گفتم خداوند الموت (حالا شب پیشش ی 20صفه ازش خونده بودم ،خوشم نیومد. گذاشتم کنار)
گف اره خیلی کتاب فوق العادیه ن 
با سر تایید کردم 
خوبیش این بود داستانشو محتواشو میدونستم :دی
ولی اون دیگه مثه پاییز پیگیری نکرد !
تا ی هفته عذاب وحدان داشتم ، هی با خودم میگفتم نکنه راجع بهش ازم سوال کنه!
حالا یکی نیود بهم بگه مگه مریضی عاخه
از اخر قول دادم ب خوئم بخونمش
ولی نتیجش ده صفحه بیشتر نبود !
واقعا ازش خوشم نیومد —-— :دی

😂😂

واعای✋

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان