دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حضرت پاییز

+پاییز عاشق است🎶🎵



میگن بارون رحمت خداست

پس چرا خساست میکنه با گرگ و میشِ این شهر؟

پنجره رو باز میکنم و میشینم لبه اش

نم نم بارون میزنه به بازو و صورتم

نفس عمیق میکشم پاییز رو

نفس عمیق میکشم اینهمه زرد و نارنجی رو

اینهمه خاطره رو....

و فکر میکنم امسال کدوم بغض هق هق میشه

و کدوم صفحه ی تقویم از جیغ برگ های زرد پر؟

هر سال قراره همین موقع ابستنِ سرخ و نارنجی این غم بشیم 

و فارغ بشیم زیر بارونش....

پاییز همین پر و خالی شدنه

همین شبای تبل بلند که اونقدر لبه ی پنجره بشینی تا از شعر لبریز شی...

زیر لب زمزمه میکنم:

"پاییز بهاریست که عاشق شده است..."*

و چقدر دوست داشتنیه این زن تنهای عاشق...



پ.ن:چالش طورانه_به دعوت مهنازمون:)

منم از پاییز دعوت میکنم .


* .عاشق نشدی وگرنه میفهمیدی

پاییز بهاریست که عاشق شده است

میلاد عرفان پور

۳ موافق ۰ مخالف
قشنگ نوشتی.
مرسی که نوشتی :)

قشنگ خوندی

مرسی ک دعوت کردی😍😘

عزییییزممم...
قلمت رو دووووسسس دارممم...:)

قربونت💛

عه واااا
منو میگه :)
چه جذاب


+متنت خیلی قشنگ بود صالی

اره تو رو میگم😍😍😍


فدایت💛

ای باغبان ای باغبان آمد خزان آمد خزان

بر شاخ و برگ از درد دل بنگر نشان بنگر نشان

ای باغبان هین گوش کن ناله درختان نوش کن

نوحه کنان از هر طرف صد بی‌زبان صد بی‌زبان

هرگز نباشد بی‌سبب گریان دو چشم و خشک لب

نبود کسی بی‌درد دل رخ زعفران رخ زعفران

حاصل درآمد زاغ غم در باغ و می‌کوبد قدم

پرسان به افسوس و ستم کو گلستان کو گلستان

مولانا

💛👌👌👍

چرا لینکتو نمی فرستی برا رادیو بلاگی ها؟!

همینجوری😆😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان