دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

زندگی رویا نیست،زندگی زیباییست:)

این روزا،دارم تمرین میکنم که چیزای خوبی ک میبینم ب زبون بیارم

-چه چشمای نازی داری:)
-چه فیس تو دل برویی
-گفته بودم خنده ات چقدر دلنشینه؟
-چه عطر خوشبویی

نه خیلی سخت،نه چیزای عجیب...
همون اولین چیزی ک ب ذهنم میرسه موقع برخورد میگم فقد
حتا اگ در همین حد ساده باشه ک"عاشق بیژامه ات شدم"
به طرز قشنگ و باورنکردنی حالم خوبه بشدت.

چرا ما عادت داریم چیزای خوبی ک میبینیم نگیم انقد؟
مگ چی میشه مهربونتر باشیم یذره ؟
اون جمله ی خوبی ک میگیم یه لحظه است 
اما طرف مقابل میتونه تا مدتها باهاش خوب باشه:)

مثل اون شب که بغلش کردم ،سرمو گذاشتم رو شونه اش و گفتم
ببخشید که من همش غصه خوردم،تورم ناراحت کردم...
بعد خندید که بچگونه حرف نزن اینجوری
و وقتی پرسیدم چرا؟
گفت چون خوردنی میشی و رفت...
و من لبخند پاک نمیشه از رو لبم از شوخیش:))

حالا بیاید شماهم این تمرینو بکنید
چیزای خوب دوروبرتونو بگید،
اگه کسی خوشتیپه،
اگه ارومتون میکنه،
اگه خوبه،اگه حتا یه ویژگی کوچیک مثبت میبینید بگید 
بیایین حال بقیه رو خوب کنیم ،دنیا این حال خوبو کم داره*.*
۱ موافق ۰ مخالف
توچقدماهی..

عزیزم:)

تو چرا انقد دلبری اخه؟

بح بح ⁦:-)⁩

😁

چه رنگ فونت های قشنگی +_+
چه جملات خوشمزه ای +_+
چه حال خوبی +_+

چه میثمی:))

چه تعریف دلچسبی:))
چه دوست خوبی:))

اگه برم عکاسی، از یه گل خوش استایل یه ماکرو کلوزآپ میگیرم صرفا برای سالی گلی =)

وووییییی😍😍😍😍

مرسی،
اون گل قبلیه رو یادمه،
حتا اسکرینشم ی جا بین اسکیرین شاتای دوس داشتنیمه:)))

تقدیم به دوست گلم =)
حالا که اینطوری شد دو تا میگیرم D:

😍😍😍

بح بح بح بح
دیگه چی بهتر از این؟؟

همیشههه سعی میکنم این کارو بکنم
و شدیددا موافقم بات
+
چقد تو انرژی مثبتی ^-^

بح بحح

چه عاولی😍
موافق جانم😉

چقدر تو گلمنگلی عاخه گوگولی😁😃
چقد خوب بلدی حال خوب کنی😍😚

موافق جان :دی

😃😃

چه پست دوست داشتنی ای!
منم سعیمو می کنم که همیشه بگم ولی از این به بعد بیشتر سعی می کنم. 
علاوه بر این که حال طرف مقابل خوب می شه حودِ آدم هم حس خوبی بهش دست می ده.

😍😍چه خوووبـ

اره دقیقا همینطوره!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان