دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من چه سبزم امروز

گل جان دلبر


+دیدید؟

یروزایی انقدر قشنگه که فقط میشه گفت

خدایا شکرت ازینهمه برکت😍ـ

یروزایی که بیخیال میخندی

بی خساست عشق میورزی

تو شیطونی شک نمیکنی:)

نه که غم نباشه،نه که سختی نباشه،نوچ!

هست...اما تو فقط سرگرم خوب بودنی.


++امروز میگفتم صالحه ای که به پهنای صورت به اون مرد گلفروش غریبه لبخند زد،صالحه ی همیشگی نبود،اما این مهربونی رو بیشتر دوست دارم،تا اخم و تخم ظاهری و خوشیایی که می ریزم تو خودم;)

مثلا همشم مهربونی و نیش باز نیستا،

یجاهایی احترامه،همین که بجا طلبکار بودن از راننده تاکسی

ازش میپرسم،خیلی معطل شدید؟من شرمنده ام که!!

بعد انگار آب رو آتیش باشه نرم میشه پوست زمختش...


+++گلای نرگسی که خریده بودم خشک شدن و ریختم سطل آشغال

اما غصه لونه نکرد کنج دلم

 سبز بودم امروز:))

درسته که میناهایی که کاشتیم قرمز بود،شالی که ساجده رو گول زدم بخره لیمویی،

 اما من چه سبزززم امروز~.~

++++هوا،هوای گرگ و میش غروب بود و یه نم نم بارونی میزد

مهی نبوداما،سوز میومد،ولی من پر لبخند بودم

که بلند بلند برا بچه ها رستاک بخونم*.*



-۱-

انگشت اشارشو فرو میکنه تو پهلوم،

بعد من که بالای سفره تکی نشستم جیغ میزنم و یهو همه فامیل برمیگردن سمتم با نگاه های متعجب،من فقد از خنده پهنم رو زانوش...

-۲-

دیس ته دیگ که میرسه همه با نگاه دنبالش میکنن و من پشت سرم قایم میکنم و داد میزنم عه وا زنعمو گفتید ته دیگ نداریم دیگه نه؟😁

-۳-

کادو که باز میخواد بشه با خوشحالی تکی میخونم

 ‌- باز شود دیده شود،بلکه پسندیده شود- 

و هیچکس همکاری نمیکنه و من خودم هی میخونم!!

-۴-

تا میتونم بلند بلند میخندم و شیطونی میکنم،

از اوکی کردن قرار کافی شاپ با مهدی بگیر تا نقشه بلند کردن پول کادو ها با عمه و دزدیدن کیک.

یروزایی شاید غمگین میشدم ازینکه جلف خطاب بشم

اما من حالم با این جلف بازیا خوبه،من همین دختر جلفم اصن!!

که وقتی بابا دوبرابر قیمت واقعی خریدمو حدس میزنه یه قر حسابی بدم و ذوق کنم ازینکه راضیه از خریدم:))

همین مهمه که انقدر مسخره بازی دربیارم برا ساجده که دلشو بگیره و سرخ شه از خنده و نفسش شماره بندازه،

بعد من وسط خنده هاش دلم بره براش:))

نصفه ی ته دیگشو بذاره تو ظرفم من براش قلب بگیرم،

نگفتم دلش نگیره اما اگه امشب اخرین شبه زندگیم باشه 

تو سعادت مردم:)

همه ی سهممو از زندگی نگرفتم،اما زندگی کردم،

و عمر شاید

پاداش همین زندگی کردن ها باشه

که اونقدر قشنگ باشه یروز، که خدا دلش نیاد تکرار نشه این قشنگی:)


بخوام بگم هنوز خیلی هست برا گفتن،

اما فقط میمونه بگم:

شاید به زبون نیاد،ولی، تک تک ثانیه هایی که با برکت میگذره

سلول به سلول شاکرم

و توانی رو طلب میکنم ک خوب شدنو بلد باشه...

که خوب بشم :)

که تلاش کنم براش:)

۱ موافق ۰ مخالف
بح بح کملاه خیرا ⁦:-D
چه متن رنگی رنگیی *_*
یکمم رحم کن به اونایی که نمیتونن پا به پای تو بدون.
آره چرا که نه؟ جلف و سرخوش و خجسته و بوالهوس از صفات مومن است ⁦:-D⁩ حضرت میثم ⁦B-)⁩
با تلسکوپ که تو کهکشان راه سرخوشی سرک میکشم میبینمت اون دوردورایی، خیلی عقبی خانوم نون +_+
باس دست به دامن نیروهای فرازمینی بشی ⁦:-D⁩

کملاه خیرا ینی چی؟


من ک نمیدوم اصاـ تازه فهمیدم ی عمر واستاده بودم و الان دارم قدم میزنم:)
😂حضرت میثم،تو فقد حدیث بده😂

یاد اون دفعه ای افتادم ک بم گفتی شاد نون خیلی خوب بود😁
😁
مهم اینه ک ادم تو کهکشان راه سرخوشی باشه اقای میم
بقیه اش که "رقابته"خیلیم خوش میگذره حتا😊😊

کملاه خیرا یه عبارت بی معنیه که آخر جمله میذارم واسه وزن و قافیه. اینطوری هم خونده میشه
komolaho khayra
مثلا: میپرسه خوبی، من میگم: مرسی کملاه خیرا D:

چرا به حدیث نورانی من میخندی تو :|

از خانوادگی تو فقط یه نون به ما رسید پنیر و سبزیش به گردن خودمون افتاد ههه

آره تو کهکشان راه سرخوشانگی باس بود و این پایه و اساس کاره. سرعت حرکت هم مکمل اساس کاره اهم اهم حضرت میثم.

چ جذاب😁😁



نون فامیلمو دوس دارم😁😁
بعد تازه ببین چقد خلاقیت میزنی با فامیلم،اگ میدونستی ک نمیشد دیگه😎😎

اهووم درسته👌
👌
ازین ب بعد به جا استاد بگم حضرت؟؟😁😁

نون که آب نمیشه که! D:

استاد خودتی مستر هم دوست پسرته آقا هم عموته اممم دیگه چی...!
من میثمم. نهایتش میمچک #_#

😂😂😂


فقد حرص خوردنت😁😁
دوست خوب منی تو

چ جالب 
منم دوهفته پیش بود ک از تو اتوبوس ب گل فروش سر چارراه لبخند زدم و اونم بم گل تعارف کرد :دی
صالحه انقد عادت کردم ب هر روز دیدنش (تو راه برگشت مدرسه) ک ی بار نباشه حس میکنم مریضی چیزی شده و براش دعا میکنم مشکلی نباشه یا حل شه !
اونم گل نرگس میفروشه
ی بارم ازش خریدم 
ولی مثه تو دلم نیومد بریزم دور :دی
خشک کردم چسبوندم ب کمدم :دی
+
ایشالا همیشه سبز باشی جانا ^-^
(عاخی،دلتنگ این جانا بودما :دی)

وووییییی😍😍

چ دلبرههه پس

این گل نرگسا رو داشتم میگفتم ب ساجدخ ک وااییی نرگس میخوام
ک فروشنده با یه دسته نرگس اومد بیرون😁😁

قربونت برم جانای جان😍
توام همیشه شکوفه باشی😁😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان