دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

الحُب لانهایت :)

+وسط اشپزخونه امیرعلی سرشو رو قلبم گذاشته

 و من موهاشو ناز میکنم

دارم ب این فکر میکنم همه به بغل نیاز داریم که مامان برمیگرده

با تعجب نگاهمون میکنه ک باز چه خبره؟؟

میگم بغل فقط😄

بعد میاد و دستشو حلقه میکنه دورمون

ساجده از دور میگه چی شدههه؟؟

میگم بغل گروهی!! بدو بیا😃

دست چپمو باز میکنم و دورش می پیچم

اینطوری یه گوله محبت میشیم وسط خونه❤


++درسته که اصا سلیقم با بابا یکی نیست

اما عادت شده ک هرسال خریدمو نشون بدم و نظر بگیرم

سر تا پا لباسامو پوشیدم و میرم تو اتاق سرک میکشم میگم بیام؟

میخنده،چرخ میزنم جلوش و نیشمو باز میکنم😁😁

اشاره میکنه برم جلو

وبوسه میکاره رو پیشونیم تا شکوفه بزنم 😍

منم ماچ میذارم رو ریشاش ک زبریشم دوست داشتنیه


+++شیرینی اولین حقوقمو میبرم خونه 

به ساجده میگم بریم برا علی پیرهن لیموییه رو بگیریم😁😁

و بدجنس ذوق میکنم از نقشه ام😅

ک شاید یذره علی رو ازین حال خسته و درمونده دربیاره☺


خدای جانا،

ازین خوشبختیای عمیق و تازه بپاش رو سر زندگی همه لدفا😌



پ.ن:

بارون همینطور شرشر میزنه،

نشستم حسابی لب پنجره شعر خوندم 

حالا به فردا فکر میکنم ک قراره گلگلی باشه😍ـخدا کنه.. ـ،خداکنه ـ

۰ موافق ۰ مخالف
سلیقه منم با کس دیگه ای جور نبود ولی خوشبختانه در حدی تفاوت دارم که رد نمیشم D:

ب بابا باشه دوس داره بکوبه تیپ منو از نو بسازه😂😂

و من با گفتن اینک
خب من قراره بپوشم ن شما😁
راه رو بر هر کوبیدنی میبندم

مبارک باشه که سرکار میرین
پدر مادر هرچی باشن،عشقن

سر کار ک...😶

اوومم عشق چه واژه ی مناسبیه

عزیییزممم...^...^
چ حس قشنگیی:)
خدا نگهشون داره ان شاءالله:)
معمولا نظر باباها با دختراشون  یکی نیست:))
اولین حقوق مبارکه^...^

بلی😍😍

خدا خانواده تو رو هم حفظ کنه پرتوی عزیزم
مخصوصا خاهرجانتو😁😁😉😉
مرسی عزیزم

مسعودم عشق بغله
ینی کلا میچسبه :دی
+
ولی من سلیقم با بابام یکیه
ینی خ قبول دارمش
و وای ازون لحظه ای ک میزنه تو ذوقم [ایموجی تل ک دخدره میزنه تو صورتش :دی]
+
اولین حقوق چی میگه؟؟ ^-^
+
امین

منو بغل نمیکنه هیشکی😢


ینی منو بابام باهم میریم خرید دیدنیه
بسسس ک چوونه میزنیم باهم😁

اولین حقوق هیچی ب ما نرسید😞

عاخ منم کلا خ بغلیم :دی
بیا خودم 24ساعته بغلت میکنم بدون خستگی

ووییی دیگه😍😍

به به... تبریک برای اینکه می ری سر کار :)

سرکار نمیرم ک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان