دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

راهنمای آسی کردن مادران

کلیک بفورمایید

در ادامه همچنین کلیک بفورمایید


۱.دارم برا مامان قضیه بالا رو تعریف میکنم،

که اره بعد مدتها دوستمو پیدا کردم و اینچنین شد

اینجوری میشه😨کهه خووو کی ب مامانش میگه عیال😒😒

میگم من😁 خو عیال بابامی دیگه😂

-فقط از خونه بیرونم کرده، ناهار بهم نمیده 😁

کاملا منطقی برخورد میکنه😂-


۲.پیش اومده یه روزایی از صب رو دور گند زدن باشین؟

وضعیت دیروز من بود دقیقا😅

از غذا درست کردنم ک نگم،

ماشین لباسشویی ک هنو کارش تموم نشده بود درشو باز کردم 

فرش خیس اب شد😶😓

داشتم ظرف میشستم;

 ابکش از بالا افتاد خورد به سطل ظرفشویی و گنددد خوورد به اشپزخونه😩😖

بعدم که سه بار نزدیک بود بخورم زمین اونجا😐

ینی خودم یه تنه هم نقش پت و بازی میکردم ،هم مت😅

بعد مامان اومده، واستادم وسط اشپرخونه با گوشه لباسم بازی میکنم

در نهایت مظلومیت با صدای بچگونه میگم

میدونییییی،من یه کاااری کرررردم،ینی من ک نکردم خودش شد

تقصیر من ک نیست😳

با چنان استرسی ب خونه نگاه کرد ک مردم از خنده😂

خلاصه بهش گفتم یذره فرشش خیس شده و متواری شدم از محل😁

ینی اخرش یجوری شده بود ک شب از اتاقم اومدم بیرون برم اب بخورم با استرس بهم گف چیشده؟چی میخوای؟؟؟😂

هشتک کدبانوی کی بودم من😂

هشتک چگونه دم عید خود را از خانه تکانی نجات دهیم😁



۳.بهتون گفته بودم اون بخش دیوونه ی وجودمو ک بارون میخوره اوود میکنه؟

یه دو سه شبی هست اینجا هعی رگبار میزنه😍

دیشب یهو هنسفری رو برداشتم رفتم وسط حیاط واستادم

عای بارونی شدم عای بارونی شدم

همینطور ک لرزم گرفته بود

شعر خوندمو برا دوست جان دلبر فرستادم😁

و اینچنین است که سخت مشغول زندگی کردنم 😌😌

۱ موافق ۰ مخالف
ینی اگه ماماااان من بووود منو زنده نمیذاشتتت :/
اگه اینجوری کرده بودم میگفت عمدا برا اینکه دیگ بت کار ندم اینجوری میکنی و شرو میکرد به غر زدننن
سرمانخوردی ک ایشالا؟

😂😂

خو نکته ظریف اینجاس ک من گندامو جمع میکنم بعدش
فقد فرشو نمیشد کاریش کرد 😅
بعدم
ته ته تهش فک کن ی درصد بشه در رفت از زیر کار با این تزا😂😢

نع خوداروشکر❤

خخخخخخخ:)))
وااای خدا نکشتت...:))))
عااالی بود...واقعا واسه در رفتن از زیر بار خونه تکونی جواب میده:))))

یعنی ماشین لباسشویی درحال حرکت و باز کردی؟!
آخه درحال کار کردن که باز نمیشع!!!


آخیییی...^...^ دلم بارون می خوااااددددد:(
بجای منم خیس شو:)))

😂😂😂

راستشو بخوای ماشین هنوز کارش تموم نشده بود من خاموشش کردم
و باز کردم درشو
و اینجنین شد ک انچنان شد😁😁

الهییی
چشم😍

من خودم ختم این کارام داداش :دی
+
جونم بارون 
چ کار باحالی
من ی تایمی بود میرفتم نماز میخوندم زیر بارون
انقده خوب بود
+
سلام دلبر ^-^

جوون جووون😍


واعای عزیززززممممـ
چ جذااب

سلام گلمنگلی من😍
چقذره دلم برات تنگیده بود
نظراتو دیدم خوشحال شد اینقدره😍😃😃

پیشرفتتو در خجستگی تبریک میگم *_* باس تمرینامو بیشتر کنم D:

😂😁😁مچکرم

تمرین بعدی چی پیشنهاد میدی؟😉

منم همین طور ^-^

😍😍

یبار دوستام اومده بودن خونمون که روی یه ماکت برای کلاس زمینمون کار کنیم
البته بیشترش بهونه بود
چون قرار بود بیان خونمون فیلم ببینن
یکیشون که از کلاسش اومد یکم بود کلاس بعدشم نتونس کنسل کنه بعد ی ساعت اینا رف
یکی از دوستام گف میره عشقشو ببینه زود میاد ک زود نیومد
من بودم و دوتا از دوستام . اونا فیلم میدیدن من یونولیتو گذاشته بودم روی ی پارچه روی فرش و با گواش رنگ میزدم . نمیدونستم نم میده ، پارچه و فرش قرمز شد
اون یکی دوستمم رف پیش عشقش من و یکی دیگ از دوستام موندیم!
حالا من بودم و ی فرش قرمز! مامانم اینا هم ی ساعت دیگ میومدن!
پارچه رو که سعی کردم بشورم ولی یکم اثارش موند
سشوار آورده بودم خشک شه! ی چی کشیدم رو فرش!
بعدش اون دوتا دوست دیگم اومدن تعریف کردم براشون و کلی بد وبیراه گفتم ک تنهام گذاشتن . مامانمم بعد چن روز فهمید ولی چیزی نگف خداروشکر :d

واعاااایییی خداااا😂
😂خدایی دم مامانت گرم چیزی نگفته:دی
فرش خعلی وحشناکه که

+
خوشم میاد دوستات همه پیچوندن رفتن دنبال عشقا
:|
من همچین حرکتی بزنن دهنشونو صاف میکنم

دیگه چی نشده 😀😀😀همه چی شده

😁😁😁

یا خداااااااااااااااااااا :)))))
خیلی بامزه ای :)
بعدم فقط اوونجاش که با گوشه لباست بازی می کردی :))

😅😅😅

قربون دوستجان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان