دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تنها مرد

رز


صورت پدرم را میبوسم.
اما خودش میداند
آنان ک دوستشان داشتیم بیشتر درد دادند...
به آغوشش پناه میبرم
اما خودش میداند
غم من، هنوز غم همان دختر سرما زده ی سال پیش است
که سرش را به سینه فشرد و او گریست
پدرم را دوست دارم
و خودش میداند
تنها مردی است 

که حقیقتا مبارک است بودنش
که عمیقا گرامی اش میدارم😌





پ.ن: درسته که دلبری کم نیست
اما اجازه میدم حسابی بغض کنم
برای کسایی که درد گرفتن از اونایی که دوستشون داشتن
برای دخترکی ک بند عینک رنگی انداخته

 اما نمیتونه تورو در آغوش بگیره
برای لحظه هایی ک نمیتونم دوست نداشته باشم
برای تلخی ک نمیذاره دوست داشته باشم...


پ،ن۲:

تو گوشم میخونه

"?could roses bloom"


۰ موافق ۰ مخالف
پدر. جالبه که چقدر گفته میشد آدم روحش مهمه و از جسم باید بی خیال شد و اینا! آدم بدون جسم نه پدر میشه نه پدر داره نه مادر میشه نه مادر داره و نه هیچ کدوم از نسبت ها رو! روح بدون جسم عصن معنی نمیشه!
وقتی به بابات میگی روز پدر مبارک این تبریک ربطی به روحش نداره. حالا سوال اینه که آیا همه این نسبت های جسمانی بی ارزشن و همون روح هس که ارزش داره یا خیر؟
بگذریم،
چقدر جامعه بشری زبیاس! روزایی برای گرامی داشتن نسبت پدری و مادری دارن :)

ولی میثم،

پدر-مادر بودن فقد یه نسبت جسمی نیست،
هست؟

اوومم😌😌
بلی خیلی زیباس😃😄

با اجازت تکه ای کپی شد !

صاب اجازه اید😉

اخه روح مجرده و به دنیای مجردات تعلق داره. بدون تعلقش به جسم چیزی نداره! من تا این حد بلدم.

خو اره

ولی همونقد ک روح ب جسم وابسته اس
جسم هم ب روح وابسته اس دیگه؟نیست؟

چقد قشنگ نوشتی...لذت بردم 

قشنگ خوندی❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان