دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ابن روزها که میگذرد

از اسمون سیل میبارهـ

تمام چادرم خیس ابه حتا مانتو و شال و شلوارم

بعد خوشحال فیلم میگیرم و مسخره بازی تو خیابون

با نیش باز ب ساجده میگم 

از لذتش هیچی کم نشد نه؟😁😁



داشتم فکر میکردم

خانواده اونجاس که وقتی مشکلی برای یکی پیش میاد

همه دور هم جمع میشیم

من در سوئیتو که تا الان باز بود میبندم 

و باهم دست به دست هم میدیم ک حل کنیم مشکلو

حتا اگ ناراحت باشیم و عصبی 

یه سوژه پیدا میکنیم که بخندیم😌


بابا دراز کشیده بود و دستشو باز کرده بود

خودمو تو بغلش جا کردم،سرمو گذاشتم رو بازوشو و خوابیدم

ازون خوابا ک بعد مدتها بیخوابی اروم میگیری😋

یا مثلا از خواب بیدار شده بودم کل بدنم گرفته بود

رفتم جلو بابا نشستم مشت و مال میده حسابی،

همینطور ک چشام بسته اس،میگم حالا باید برم برا سانس دوم خواب چون دیشب بدنم گرفته بود هیچی نفهمیدم اصا😁


تو راه نماز ساجده میگه جمعه نیست کع؟

میگم نه چهارشنبه اس،میگه خداروشکر😁

به مامان اشاره میکنم چیو خداروشکر😓

میوفته دنبالم و تهش یه پس گردنی😅😅

-خدایی چهارشنبه ها رعایت لازمه،اما نمیشه اذیتش نکرد😁-


داریم اسم فامیل بازی میکنیم،

من تک،ساجده و مهدی با هم،از عمو میپرسم فندق میوه اس عاخه؟

عمو میخنده که منو تو دو راهی نذار،

بعد میگه هرچند شما دو نفرید اما این ادم خطرناکیه😀

میخندم ک باز در حق ما بچه های دوم اجحاف کردید😅


بابا پیشونی عاطفه رو میبوسه،رو به ساجده با صدای بچگونه میگم

میبینی فقد عاطفه رو بوس میکنه:/

میگه:حسوووود خوبه امروز بوست کرد😰

ولی من نمیگم ک به جانا حسودی نمیشه کرد😊

ازم میپرسه خبریه؟میخندم و میگه از خنده هات معلومه هست

جانا همونه ک از خنده هات میفهمه حرفاتو😍

اینکه جانا رو بغل می گیرم و رفع دلتنگی

بجز قشنگی نیست اینروزا

خدایا یه حال قشنگ ،

یه یهویی ناب بفرست برا همه




۰ موافق ۰ مخالف
میری خودتو واسه بابات لوس میکنی دختره چش درومده D:
اس فامیل که باختی از الان عصن عساسن فکر برد نکن
نمازم مگه میخونی ههه
ناب یه وخ خطر داشته باشه عا!

برا بابام لوس نکنم برا کی لوس کنم؟

باختن و ک باختم اتفاقا:/
اما بنظر دیدیم همو یه اسم فامیلم بازی کنیم😁
خط اخرم نفهمیدم اصا

به من می‌بازی! نه اینکه قبلا باخته باشی. از الان خودتو بازنده بدون ⁦:-D⁩
یه یهویی ناب بفرست برا همه. ناب! ممکنه خطرناک باشه.
چرا بعضی وختا نمیگیری اصا

Woowمن اصا ادعا ندارم 

بازیم خوب نیست اما ب گمونم خوش میگذره:))
عاها😅حالا فهمیدم،ـ
مخم نمیکشه یموقعا،مخصوصا جدیدا حواس درست حسابی ندارم😂حسابی خل شدم😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان