دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

طعم لذت،بوی خنده

سرکلاس نقاشی میکشم و استعداده نهفته ام شکوفا میشه😁😅
بهرحال هر کلاسی میتونه خوشگلی خاص خودشو داشته باشه،😁😁

استاد جذابه میگه:خوشبختید اگ از چیزایی ک لذت بخش نیس لذت ببرید:)
بعد من همش یاد پاییزم ک میگف از صدای جاروبرقی خوشش میاد😃
و فکر میکنم حتا اگ با چیزای کوچیکم لذت ببریم خوشبختیم،
مثلا اینکه هی سوال میپرسم ب جا خسته شدن میخنده که چقدر دقیق:)
یا خانومه ب جا غر زدن با مهربونی شمعا رو برام میپیچه،انگار حتا از کادو کردن شمعا هم داره لذت میبره:)یادم نموند بهش بگم همینطور خوب بمون،اما بجاش گفتم انقدر خوش رویی ک ادم عشق میکنه😊
😊

همزادجان زنگ میزنه ک بیا دیگ دلتنگتم
نامنی سراغتو میگیره😂😂دلش برات تنگ شده
یا فلانی خواب دیده اومدی😁
دلم میره همش،
ب بابا زنگ میزنم لوس میکنم خودمو 
که حالا ک میخواین دختر جدید بگیرید من برم سبزوار؟دلم برا دوستم تنگ شده؟؟
میگه از کجا معلوم اونا دلشون تنگ شده باشه؟
میگم خیلیم شده،تنها کسی ک دلش برا من تنگ نمیشه شمایید اصنشم😁
حسابی ک جیک جیک میکنم راضی شه بقیه اشم می سپرم دست خودش😁😁
وقتی اوکی میده قر میدم و اواز میخونم،
ن فقد چون اوکی داده،چون میدونم اونجا ک داشتم براش حرف میزدم
لبخند نشسته رو لبش دلش رفته😊


دوست خیلی موجود عجیبیه ن؟
چقدر خدا دوستمون داره ک بهمون نعمت دوست داشتن رو داده
-😉-
زهرا بهم پیام میده از هدفاش میگه و من اشکام میریزه 
ازینکه انقدر حالش خوبه😍
مریم زنگ میزنه بارونه هااا،
بعد تر بند عینک رنگی رنگی رو ک درمیاره من جیغ میزنم
عکس گلایی ک میثم فرستاده رو میذارم بک گراندم و ذوق میکنم همش
یجور از ته دلی شکرت خدا😍
به خاطر همه چیزای قشنگی ک میدونی،
بخاطر همه چیزای خوبی ک نمیگم
به خاطر همه ی دلبرونگی هایی ک نمیبینم اما هست😌😌
میشه لطفا خوب کنی حالشونو؟ صداش وقتی گرفته اس و من اونقدر دورم ازش ک نمیشه بغلش کنم شرمنده میشم،
وقتی کنارشم اما نمیدونم چطوری ارومش کنم بیشتر...
لطفا خودت مواظبشون باش ❤



اگ بخوام بگم این روزا چطور میگذره مارکو؟
میگم دلبرونه!
شاد و زنده،
چند روز پشت سر هم بارون میاد حتا اما بعدش سبزتر از همیشه اس زندگی:)
۲ موافق ۰ مخالف
از چیزایی که لذت بخش نیس؟ همون جدی گرفتن زاغچه سر مزرعه؟ چیه در غیر اینصورت؟
خوووبه ~_~
هر کسی رو از انتخاب هاش میشه شناخت و من باید اعتراف کنم دختر خوش سلیقه ای هستی D:
به از این روزا +_^

استادجذابه معتقد بود ک ظرف شستن لذت بخش نیس 

و کسایی ک لذت میبرن کار شاقی میکنن،اما من بنظرم حتا ظرف شستنم لذت بخشه،
ینی همه چی لذت بخشه ما باید لذت بخشیشو پیدا کنیم،

از انتخاب دوستام فهمیدی خوش سلیقه ام؟😁

مرسی دوستجان عزیز😊😊

موافقم ^_^

از انتخاب بکگراند D:

خاهچز *_*

😁

بک گراند؟😁😁
تقرییا همون میشه چون تو دوست خوش سلیقه ام بک گراندم خوش گله😎😎

you got two points by on shot
در جمله بندی پیشرفت کردی !_!
الان دارم فکر میکنم چی جواب بدم در حالیکه ادعای ادبیاتم رو می بینم که زیر سوال رفته @_@
i choose silence and go off quietly saying thanks

نظر لطف شماست که
ارادتمندیم استاد.
من مچکرم ازت حسابی؟درجریانی ک؟

ایشالا همیشه حالتون خوب باشه :)

سپاس همچنین شما

از من؟ واسه چی؟
من میثمم! باس اشتب گرفته باشی

😁😁

میدونم ک میثمی:))
واسه همه چی ، کلا:)

من عاشق اون کلاساییم ک  نتیجش میشه خطخطی هایی ب اسم نقاشی
یا مثلا ی برگه پراز تک بیتای تکراری ک دیوونه کردم دوستام و انقد خوندم براشونو نوشتم [نیشخند]
( تا پارسال ک سرم خلوت تر بود ، تقریبا هر روز ی شعر جدید برمیداشتم انقد زنگای تفریح مینوشتم پای تخته ک هم خودم حفظ میشدم هم دوستام :دی
ولی امسال وقت نمیکنم شعر جدید درارم همون تکراریا رو مینویسم اعصاب همه رو خورد کرده، ینی انقد ک ازون شعرا متنفر شدن [خنده])

ب شدت معتقدم ،خوبی از خودته ک همه کس و همه چیز و خوب میبینی :)
تازگیا نکات منفی ادما خیلی تو چشمه :/
بیشتر از همه هم خودم !
شما ک ی ترم روانشناسی خوندی :دی توصیه ای نداری؟ !


 + 
منم از ظرف شستن خوشم میاد [نیشخند]
البته تو ارامش و تنهایی

ولی من اصا عاشق این کلاسا نیستم،بشدت عبث میگذره خو😒

عاخ رفتم تو اون روزایی ک دفتر دستکای فاطمه رو پر میکردم از
چرت و پرت،شعر و اینا نمینوشتم که😂😂
مینوشتم:"بع،بع" / "میو،میو" /ینی پررررهههه کتاباشاااا

حداقل تو پیدا کردن شعر اهمال کاری نکن دیگه😁

ی ترم خوندم فقدا😂😂
ولی اول بگم میفهممت قشنگ،
اول از همه از خودت شروع کن قشنگم:)
خوشگلیای خودتو ببین.
من از وقتی شروع کردم ب گفتن قشنگیایی ک تو وجود بقیه میبینم،
تو چشم اومد.
از وقتی شروع کردم ب نوشتن قشنگیا یادم میمونه:)
نکات منفی زیاده و همیشه هست،همه هم یاداوری میکنن بودنشونو
تو قشنگیا رو ببین اما ،هرچند کوچیک باشه:)


من حالتای مختلفیشو امتحان کردم و جذاب اومدهـ:)))
در سکوت مطلق
در خیال
وقتی بلند بلند اواز بخونی
وقتی اهنگ گوش بدی
وقتی برقصی
و از همه بیشتر وقتی با یکی ک خوش صحبت باشه بشوری;))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان