دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گاهی دلت مبگیرد ازدنیا...

یوقتایی فکر میکنم

اگ جهان نیاز داره ترکیبی از خوبی و بدی

رنج و غم

زشتی و زیبایی

بغض و خنده  باشه....تا به تعادل برسه

خدایا هرچی بدی،غم، زشتی،هرچی بغض هست

بذار رو دل من، بذار برای من،

تا جز زیبایی و خوبی و خنده نمونه تو جهانت.

یوقتایی فکر میکنی یه چیزایی انقدر تلخه تو دنیا

که حتا خود دنیا هم از غمش کز کرده یه گوشه دستاشو حلقه کرده دور پاهاش لب برچیده...

این درست نیست که فک کنیم دنیا جای بدیه

اما من یوقتایی میبینم ک ما ادما این دنیا رو به چه جای بدی تبدیل میکنیم،

میگم،چی میشه ک وقتی هم میتونیم قشنگی بدیم هم ندیم،

ندادنشو انتخاب میکنیم؟

چی میشه ک وقتی میتونیم هم خوبی کنیم هم بدی

بدی رو انتخاب میکنیم؟

من بارها به این فکر میکنم ک چرا انقدر آغوش بزرگی ندارم

تا جهان توش جا شه،

اما حالا به این نتیجه رسیدم،اگ دست به دست هم بدیم

آغوشمون اونقدر بزرگ میشه ک زشتی ها رو تو خودش حل کنه

به دخترک مو بافته ی تو آینه که از بین شعرت نگام میکنه میگم

تلاش کن،

تلاش کن برای بهتر شدن

و دست ازین تلاش نکش...

یه روزی حل میکنی تو بغلت دردی ک به چشمای این بچه ها بود

دردی ک به خنده هاشون بود...



۲ موافق ۰ مخالف
خیلی قشنگ بود^...^
ممنونم:)

قشنگ خوندی قشنگم❤

بح بح ~_~ باریکلا :) آره راه حلش همینه که گفتی: همه باید دست به دست هم بدن ^_^

😊😊😊

گفته بودم تعریف میکنی میچسبه؟😉

ای بوالهوس

😁😁حالا!

:)
سلام 
حالتون چطوره؟
روزه اتون قبول باشه :))
نوشته ی قشنگی بود

سلام

شکر،
شما چطورید؟
ممنون:))طاعات شمام قبول باشه
قشنگ خوندید🌷

سلام
در ادامه ی کامنت قبلی ام میگم که ایشالا به مصیبت ازدواج هم دچار شید D:
عباداتتون قبول باشه :)
راستی به من سر نمی زنید /:

سلامـ

نمیدونم دعای خیره این الان یا نفرین😂
اما درهر دوحال هرچه از دوست رسد نیکوست ممنون😁
ان شاالله سر میزنم

ازون س نقطه ها ک نمیدونی چی بگی
+
سلام

سلام به روی ماهت:)
به چشمون سیاهت:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان