دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شکرالله

داشتم فکر میکردم چقدر ادم خوب دور و برم هست

چقدر ادم خوب زیاده عاـ

خدارو‌شکر:)

۲ موافق ۰ مخالف
شکراله یه اسم بود قدیما میذاشتن مثه یداله

اسم جالبیه:))


الحمدولله جانم^...^

💜

خدا رو خیلی خیلی شکر :)

خیییلی زیاد تر از زیاد حتا


مهنااااااااازززز
دلم پررر میکشه برات😍
عاخ نگم چقد دلتنگتم💛

منم :(
چرا نیستی؟ خیلی کم به وبت سرمیزنی و کم پست میذاری؛ بیشترم رمزی!
باش. انقدر دلمونو تنگ نکن ؛)
+ ما خوبیم تو خوب باش :)

دلم اینجاس اگرم نباشم
دیگ ان شاالله بیشتر هستم:)
خداردچقدر شکر ک خوبی:)

مهناز بی وفا
چرا وب من نمیاد😐

وارد بحثای خانوادگیتون نمیشم:دی
:)))

وااااااااااای نگار اصلا می دونی چقدر دلم برات تنگ شده؟! :(
ولی کدوم وب آخه؟!! وب جدید زدی من خبر ندارم؟!!
آخه وبای قبلیت که همشونو فرستادی هوا :دی یعنی من آدرسو اشتباهی می زنم؟! فکر نکنم! :/ 
والا من تو یکی از پستامم ازت خواستم یه خبری از خودت بدی ولی گویا نخوندی پستمو ! :(

جدیدا ک وب جدید نزده گمونم

همین که این حس و داری فوق العاده است

:))
خداروشکر

پس اینطور... آدرس وبو دوباره بهم برسونید لطفا...
اون سه تایی که من می زنم بسته ان :(

beach2020.blogfa.com
اینه دیگ

آاااااااااااااااخ... الان متوجه شدم چی شده. حدودا یه ماه پیش یه ویندوز جدید زدیم. بعدش دیگه آأرسا رو خودم حفظی وارد می کردم اصلا یادم نبود 2020ئه. همش 16 و 19 میزدم :/ اشتباه محاسباتی :/ انبار باید بگم: من دیگه کیم :///

اووو؛پس ک اینطور
یادمه منم تاریخچه ی مرورگرمو ک پاک کردم خیلی از وبا رو گم کردم:(
یکیشونو هنوزم ک هنوزه پیدا نکردم بس ک ادرس عوض میکنه
 

من و نگار تو رو نداشتیم چیکار می کردیم :)
مرسی مرسی بابت آدرس :)

قربون جفتتون برم دوست داشتنی های من:))
وظیفه اس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان