دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

روشنم دار به امکان ِشدن😌

غر زیاد دارم،

ولی خب بدم نیست اوضاع:)👀


دیروز خوب شروع نشد

و اتفاقای قشنگی نیوفتاد تقریباـ😥

اونقدر که هرچقدر فکر کردم لابه لای غرغرام براش یه اتفاق قشنگ تعریف کنم پیدا نکردمـ

اما شب وقتی داشتیم تلفنی حرف میزدیم

دیدم پرسیده که روز خوبی داشتم یا نه؟

و جای تعجب نداره که جوابم

 به پاس شکر گذاری حالی که همون لحظه توش داشتم مثبت بود.☺

امروز اما،

 بخیر بود 😌


راستش فکرش رو هم نمیکردم

اینطور ناگهانی

 درگیر حل کردن یکی از دغدغه های بزرگ ذهنیم بشم

سوار خیالم انگار،

خب من در باورمم نمیگنجید ک انقد "شدنه" نزدیک باشه.😊

اما  این چند وقت ( که داره گردونه به شدن می چرخه)

خوب یاد گرفتم که:

"در ره منزل لیلی که خطر هاست دران 

شرط اول قدم ان است ک مجنون باشی:)"😉

اگ این جنون نباشه به تن نمیخری سختیش رو...

و القصه همون که اول گفتم،غر زیاد دارم اما 

این نقطه که ایستادم جاییه که خواسته بودم:)

عمیقا خداروشکر 😍

دعا میکنم اون روزی رو که:

نسیم بوزه و شما محکم ایستاده باشید،جایی که خواسته بودید:))


از حسای بد دنیا میشه به وقتی اشاره کرد

ک یکی از عزیزام حالش خوب نیس و نمی دونم چیکار کنم براش...

شما چه میکنید؟

با لکه ی غمی که چرک مرده میشه رو پیرهن؟

علی الحساب دعا کنیم برای هم.


گفتم دعا،ـ

یک ساعت معطل اتوبوس بودیم، و بعد که رسید جا نشدیم و دوباره منتظر...👀

به طعنه گفتم اتوبوس بعدی رفت برا یک ساعت دیگه؟

گف ان شاالله میاد،ذکر بگید،دعا کنید...

دهنم کج شد:/😞😕

خب بالاخره میشه برای لکه ی چرک مرده ی غم  و اتوبوس نیومده دعا کرد یا نمیشه؟فرقشون چیه مگه؟که برا یکی دهنم کج میشه ؟

(هذیون میگم یا چی؟😂😞)


شاعر میفرماد:

مقدار یار همنفس جز من نداند هیچکسـ

ماهی که بر خشک اوفتد،قیمت بداند آب را.

وسلام علیکم و رحمه الله و برکاته😁✋

۰ موافق ۰ مخالف
چه پست عجیبی بود صالی ما. حالت خوبه؟ خوشی؟ سلامتی؟

+میشه. برای دوتاش میشه دعا کرد. که گفتن حتی برای گرفتن بند کفشتون هم از ما بخواید.
کلا وقتی از رگ گردن نزدیک تره، چرا نشه چیزای ساده رو هم ازش خواست؟

+الحمدلله برای اوضاع.


چقدرم این صالی ِشما خطاب شدن شیرین است😁😁

اری خوبم:)خداروشکر
تو خوبی؟
ـ
من دراون لحظه ناراحت بودم بشدت از بی نظمیشونـ
و حس کردم این دعا کردنه سرپوش برا بی نظمی نمیشهـ

ولی این خیلی قشنگه ک چیزای ساده هم بخواییم
خب اصلش همینه ک کوچیک بزرگش ب همان برمیگردد

الحمدلله علی کل حال

خدا رو شکر که اونجایی هستی که خواسته بودی.
ان شاالله که حال اونایی که عزیزدلمونن همیشه خوب و بر وفق مراد باشه؛ حال عزیز شما هم. آمین.

متچکرم😊ـ

ان شاالله:))

آخیش. خیالم یم راحت شد پس. شکر خدا خوبی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان