دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ببار از آسمان صاف

دلم دیوانه بودن با تو را


رستاک جان ِحلاج میخاند:

بهم گفت این صندلی خالیه؟

بهش گفتم این صندلی مال تو...

و فقد این ادمه ک میتونه این جمله ی بشدت معمولی رو 

با این حس بگه!😂 عاخه چرا اینجوری بهش میگه مال تو؟😂



نشدن هم گودال عمیقه،که جای خالیش پر نمیشه با بودن هرچیزی.

مثلا من الان دلم بغل ملیکا رو میخواد

بلند بلند اواز خوندنو میخواد

بیرون رفتن از این اسارتگاهو-😅- میخاد

حیاط خونمونو میخاد

یخ در بهشت میخاد

یه خواب مفید و عمیق میخاد

و خب هیچکدوم حاصل نمیشه دیه!


دیشب خواب پسرخالمو میدیدم😂

جزئیات خوابم خیلی دقیق بود

در این حد که عینکشو و ساعتشو استایلشو نشستنو همه چی!

بعد بابام درباره چیزی قانعش کرد ک منم تو خواب قانع شدم!!

حتا حس میکردم تو خواب ک همراه ناهار،سالاد شیرازی داریم😂

-نه ناهار خوردیم ،نه ناهار درست کردیم،فقد حس میکردم😂-


اقا پشه ها امونمو بریدن!ـ جای سالم ندارم😒

خدایا

میشه از پشه ها بکاهی و به خوشیه اب و هوا بیفزایی...؟


یکی از بچه ها پرسید

چه مشکلی داره دختر چادری روسری قشنگ و جذاب بپوشه؟

و شروع کرد اونیکی ک بله بنظر من مشکل داره...

 پرسیدم یعنی چی؟

اونیکی گف:ینی اینک تو الان روسری زرد سرته خوب نیس😞

منم خندیدم که عجب!


اونروز ب بابا میگم 

چقدر رنگ کمه تو شهر بابا!

میخنده که:اون رنگایی ک تو میخوای بله!😁

بهرحال من احساس وظیفه میکنم از بی رنگی شهر کم کنم😁


۲ موافق ۰ مخالف
اون چاهِ نشدن ها پر بشه با بودن اون چیزایی که می خوای و می شه ان شاالله ؛)
خدا رو شکر اینجا فقط هرازگاهی پشه پیدا می شه. نسبت به سالای قبل خیلی کمه!
کار خوبی می کنی که یه کوچولو به شهر، رنگ می افزایی
:)

مرسییی❤😍


واااقعااا خودارو شکر
😁😁قربان شما😊😊

خدا کنه چیزایی که می خوای رو داشته باشی:)

اه اه اه...ما هم تا دیروز پشه داشتیم...تازه بدتر اینکه دیده هم نمیشن...واینکه از روی لباس هم نیش میزنن...:(
پاییز میگه ای کاش میشد یه کاسه خون بذازم کنارم بگم بیا همینو بخور دیگه کاری بامن نداشته باش...:|      :)))

مرسی عزیزم:))


دقیقققاااا از رو لبااااس رو خوب اومدیـ
من دو دیقه تو حیاط نشستم فقد روسریم باز 
نمیدووونمممم از کجا پاهامو سوراخ کردن:/

واقعا😂

بریم بشنویم رستاک جانِ حلاجِ وی را :)

+دلم چی میخواد....؟
ام....
چی میخواد واقعا؟
هیچی انگار. نمیدونم چی
نماز میخواد. زهرا رو هم میخواد. از اون سر شلوغیای مفید میخواد. ام... اردو میخواد. موهای بهار رو میخواد o_O
عجیب خودتی :))

+وای چه دقیق:)) عاشق ازین خواب ها ام. دلم ازینا هم میخواد.
ازین خوابا میخوام تا بعدش بنویسمش. نوشتن خواب هامو دوست دارم.

{ وی میگفت دلم هیچ چی نمیخواد. بعد لیست دل خواه هایش را به بازار عرضه مینمود :)) }

+از پشه متنفررررم
صالحه.قرص پشه بگیر دود بده. من از وقتی دود دادم دیگه نیشم نزدن. البته که هنوز با سلام و صلوات میخوابم که خدااایاااا خودت نجااااتم بده
وای ینی خدا نکنه ما بریم جهنم ها.
یه پشه رو نمیتونیم تحمل کنیم!


+روووسری زررررد؟ نچ نچ نچ :))


+حجاب میگیریم تا ت.جه نامحرم و جلب نکنیم. خدا هم گفته زیبایی هاتون رو بپوشونین
خب حالا اگه این روسری به حدی جذاب و ... باشه که موجب جلب توجه بشه و خودش زیبایی محسوب بشه و توجه ها رو به قشنگی های چهره جلب کنه اشکال داره.
وگرنه که نه.
و تو، ای وی، میدانی که خودم چقد روسری گل گلکی میذارم :))



این اهنگش اونقد قشنگ نیس

من خیلی دوسش ندارم

موهای بهار😍

من فک میکردم کاش اون قضیه ای ک تو خواب بابام پسرخالمو قانع کرد یادم مونده بود،
بس جذاب بود

تو فقد لیست دلخواهتو ارائه بده😍😁

قرص پشه در دسترسم نیس خو:((

روسریم زردم نیس،لیمویی طوره:)
خب من میگم این حد از زیبایی مشکلی نیس:)

آخ. لیمویی دوست :)
منم میخوام. دلم روسری لیمویی و نارنجی هم میخواد . هرکدوم ساده باشن ها. طرح و اینا نداشته باشن.
البته اگه روسری نارنجیه از اون طرحای روسری های ترکمن داشت هم راضی ام.
اما نااااارنجی عمیق باشه. از این نارنجیا که انگار خاک تو رنگشون قاطی شده نباشه :))


+عه. کاش میشد یدونه آپلود کنم تو اونور دانلود کنی. من چند تا دارم :))
یدونه شو گرفتم دود کردم. بعد یک سومش رو که دود کردم کل خونه رو چرخیدم دیگه باهاش. بقیش موند فردا شب.
همینطوری سه شنبه از همون یدونه قرص پشه دارم استفاده میکنم :))))
تازه هنوزم مونده :))))


+آدم تا بیدار میشه باید بنویسه خواب ها رو. همون موقع هم مینویسیم باز یه جاهاییش یادمون میره!


+آره راستش من هم زیاد خوشم نیومد از آهنگش

روسری منم ساده اس😁

نارنجی؟تاحالا به رنگ نارنجی فک نکردم
اگ عمیق باشه دوس داشتنیه😁
ولی نارنجی بهت میاد😍😍


وقتشه ک علم انقدر پیشرفت کنه دیگه😅
چقدر خوبه پس!!

اره حیفه یادمون میره
دیشبم خیلی خواب عجیبی دیدم
اینطوری بود ک داشتم میرفتم یجا ،یکی یکی اشنا و فامیل خدافظی میکردم.
خنده دارش اینجا بود ک یه فروشنده ای رو -ک انگار نسبتا دوستم بود-میبوسیدم از دلش در بیاد😂خیلی مسخره بود😂

من نیز خوشم نیومد:)

موضوع اینه هدف حجاب بعضی وقتا فراموشمون  میشه ..
داف ِ اسلامی شنیدی؟
توراحت باش صالی .اوکی ترینی ^_^
به نظرمن روسری زیبا آراستگیه..آراستگی روهم از واجبات میدونم.
شنیدم تولدم میخوای واسم روسری بخری.ِآره؟😅

و به نظر تو هدف حجاب چیه؟


بنظرم داف اصا واژه ی قشنگی نیس،
چ اسلامی چ غیر اسلامیش😂
حالا نظر تو چی بود ؟

اوممم
خو منو ندیدی ک اوکی بودنم نظر میدی ک😂❤
من هم درباره اراستگی موافقم.

نه،شایعه اس😂

وای خوابت عالی بود :)))
کجا میخوااای بریییی؟ :))

فقد اونجاش ک هی بوسش میکردم😂😓

نمیدونم کجا بود،ولی یه حالتی مثل وقتی ک دانشجو شده بودم 
هم تبریک داشت هم راهی بودم!

امنیت ایجادکنی واسه خودت..
به نظرمن.:)
بقیه میگن جلب توجه نکنی!
هوووی صاالی من توروندیدم😑😑😑😑اسسمموخوندی بالای کامنت اصلا!

😅😅😅
میدونم میخوای غافلگیرم کنی
لطفاست با ساق دست باشه

اهوم;

پس میتونیم نتیحه بگیریم ک هر کس از حجاب میتونه هدفی داشته باشه!؟

خب واقعا تیپ منو دیدی؟ـ
عایا؟
منظورم از دیدن دیدن پوششم بود
وگرنه ارع اسمتو دیدم پوکر جانم😂❤

با حقیقت روبرو شو عزیزم😂انکار نکن

وای واقعا :)) تازه چندان هم آشنا نبودی با طرف. عالی بود :))

+آها. داشتی میرفتی سفر ان شاءالله. کلی هم خوش میگذشت بهت
فقط قربونت، از جاده ای برو که به تهران بخوره. منم با خودت ببر.
{دل ما گرفت از این شهر، هوس سفر نداری } طور :))

یوعضی😂


سفر نبود شاید تغییر موقعیت
که حس میکنم مبارک بود:)
اما حتما از جاده تهران میام،
چرا،چرا،هوس سفر دارم:))

نمی دونم به خداصاالی..
شایدآره شایدم نه.
درمورد خودم اگه بخوام بگم  هدف اصلیم  این نیست پوششم مانیفستم باشه،یک برش از سبک زندگیمه.
وترجیح ِ فعلیم.
علتش هم روهم خودم میدونم فقط!
حتی  درست میدونم  قصدم این نباشه   باهاش بیانیه ی مذهبی سیاسی بدم.
نه..
تیپ تورو توبعضی حالات دیدم فقط!
که گفتم راحت باش بابا

مانیفستم چیعه؟👀

یک برش از سبک زندگیت؟؟
من فک میکردم پوشش -حالا هرنوع از پوششی-
بیشتر نمایانگر سبک زندگیه...

اهووم❤

ازکلمه ی مانیفست قبلا به معنی بیانیه ی سیاسی استفاده میشده که الان بیشتر معنی بیانِ آشکار وصریح  روداره.
ببین مثلا شعار  "مرگ برآمریکا"مانیفست یک آدم‌انقلابی یه!
منظورم  این بود من ترجیح میدم
پوششم به همون علت ِکاملا شخصی خودم باشه.
نه اینکه نماینده ی طرز فکرم ،لباس تنم باشه
هرچند واقعااجتناب ناپذیره .
واقعا..:)


هرچیزی از ظاهر نماینده تفکر توعه،

نه صرفا این مورد
بشدت اجتناب ناپذیره:))

از تهران؟ آره پس... مرسی :) حله :)


منم تغییر میخوام پس.
آقا خیال پلو چرب ترش بهتر! با هم بریم تو کار تغییر.... بله.... راضیم ازت ....

😁چمدونتو ببند

خیال پلو رو یجوری چرب و چیلی گفتی ک دهنم اب افتااد:))
تغییرات خوووب😍

عجب پیکسلی😍
لعنت ا...علی الپشه😂😂
من میگم تو هرچی دوس داری بپوش هررنگیم دوس داری سرت کنن 
غلط میکنه کسی چیزی بگه به همین غلظت☺
شادبپوش شادم زندگی کن عزیزم 

این همونه ک یدفه برات گفده بودم،

لعننننتتتتتتت
هرچی؟😁
پس برم چندتا پوشیه رنگی رنگی بگیرم😂

عی خدااااااااااااااع باز گف پوشیههههه 
توپوشیه رو ازسیستم عاملت حذفش کن😂😂😂

خووووبهههه کهههه😁😅😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان