دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بلا سهم ِعاشقه؟

دیوونه دوستت داره

حرف از عناد بود،
یاد کج بحث گفتناش افتادم،خدایی از رو لجبازی نیس😅
واقعا درک نمیکنم یوختایی!
ـ
دیروز صبحونه الهه سادات پیشمون نشسته بود
بهش گفتم صبحم بخیر شد دیدمت❤
و چقدر دیروز روز بخیری بود😌
ظهر که با رفیقجان گذشت
غروب که با خانواده
و شب که با جان ِدل بخیر شد.
اونقدر ک بعد مدتها هی غش غش بخندم و موهام بریزه تو صورتم
اونقدر ک از از حواس پرتی راه گم کنم😅

ـ
امیرعلی بغلم کرده محکم فشارم میده از این بغلا که میچسبه
کوفته قلقلی به روم نمیاره دلش تنگ میشه اما میشینه روپام بلند نمیشه منم لپشو گاز میگیرم😁
 بالاخره شیوه های رفع دلتنگی متفاوته😁
😁
ـ

میگم من نمیفهمم چطور میتونه این سختی رو دوس داشته باشه خو
میگه خب عاشق نشدی😊

ـ
سر ناهار نگام میکنه چشمک میزنم بهش 
یهو جیغشون میره هوا 
میگم بااباا این کارا چیه چشمک بود فقدا😂
از دست رفتگانند.
بعد منو ک دوس دارم کوالا باشم درخت بغل کنم مسخره میکننـ
خو چـرا؟
۱ موافق ۰ مخالف
ای جان😂
#کج_بحثثثث
موهارو😍
باامیرعلی درس برخورد کن رفیقه منه😂
دربیابان گربه شوق کعبه خواهی زدقدم...
کوالاااااااااا😂😂😂😎

عناد نیس خدایی😂😁


به زبان خودش باهاش حرف میزنم
وقتی لپمو میگیره فشار میده منم گازش میگیرم دیگهـ

شوق کعبه بعله،ولی تو این قدم زنان رفتنه مگ بیابانو دوس داری؟
عاشق سختیا رو دوس داره؟

😅

چرا دپرسی؟

چرا فک کردی دپرسم؟اصلا دپرس نیستم،

حالم خیلی خوبه خداروشکر:))

تو چطوری؟

آخه اینطوری به نظر میای @_@
شاید چون از امیدواری و از آینده چیزی نمیگی

بخوام برات بگمـ

روشنم از امید،مشغول تلاش
اینده هم داره بهم لبخند میزنه

لپتو میگیررررره 😱😱😱
وقتی ازکوه میری بالا به خودیه خود اون رفتنه به بالا سختیه 
لذت اون بالای قله بودنس 
وقتی قله بشه لذت مسیرشم اگه سخت باشه بازم میشه لذت...
سختیی که تورسیدن به معشوق باشه 
ومرحله ی بعد سختیی که خوشحال شدن معشوق باشه لذت بخشه

بله👀

اهوووممم
پس این سختی بواسطه ی هدفه که اسون میشه
و ب خودی خود لذت بخش نیست.. 

ان شاءالله که همیشه روز هات به خیر باشه جانم:)
از اون لحاظ منم دوس دارم کوالا باشم...خخخ:)))

مرسی مهربان پرتوعا😊

روزای توعم بخیر باشه❤

کوالا بودن خوب است:)))

به خودیه خودشم لذت بخش میشه دیگه دیونه
چرا 
چونکه اون هدفه مسیرشم لذت بخش میکنه...

😅باچد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان