دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چگونه گند هایمان را جمع کنیم

با بابا دست میدم "خسته نباشید" میگم.
بابا میگن:
-شما خسته نباشی؛ چیکار کردی؟
میگم:
+راستش فکر کردم با خودم...
 
-میخندم؛بابا با خنده منتظرن تا بقیه اشو بگم-
 
+با خودم فکر کردم دیدم با این وضعیت بازار بخوایید لباس بخرید
خب گرونه!
لباسای دیگـ تونم ک تکراری شد
برا همین رنگش کردمlaugh
بابا میخندن به مامان میگن:
-بیاا خااانوووم بیچارمون کرده!

 

 

پ.ن:من فقد حس کردم یذره سبز میتونه یه لباس سفید رو خوشگلتر کنه:)

پ.ن2:دروغ گفتم!

پ.ن3:اخه فقد همون یدونه سفید بود؛نه میشد ماشینو برا اون تنها روشن کنم؛نه تحمل اینو داشتم کثیف بمونه

نمیکردم چه میکردم؟winklaugh

 

بی ربط:

دلم رفت برا شکلکای دوست داشتنی بیانheart

۱ موافق ۰ مخالف

واااااای بابات :))))

آآآآآآآخ پی نوشتات...:))))))))))

فقط امیدوارم بابات تلافی بکنه و به لباسای تو رنگ بپاشه :))))))

قشنگ می شه یه مبارزه پدر دختری اینچنینی رو تصور کرد :)))

 

+ فقط حس می کنم یه کم زیادی بزرگن!

:))))
نه بابا اینکارو نمیکنه
خسارت چند لباس=)))
میدونی دیگ؟


+بامزه است اما:)

صالحه 😱😁😁😁😁

این یکیو خیلی سعی کن یادبگیری 

چون من ضربت خورده ای این رنگ کردنا توخونم ...

ولی ایده ت واسه رنگ کردن لباس ستایش شدنیه 😄😄😄

خخخخخ
همیشه ک نیس!
خو نمیدونستم اون لباسه رنگ میده وگرنه نمینداختمش:دی
بالاخره باید چند تا لباس رنگ بشه تا دستم بیاد کدوم لباسا رنگ میده ؛کدوم نمیده!

تااازههه
گذاشتم تو وایتکس رنگش برگرده

+
خیلی سعی میکنم:دی

اون روزی که این کامنتو گذاشتم خیلی حواسم به عنوان و اینا نبود و کل متن رو یه جور دیگه تصور کرده بودم! تو اون لحظات بیشترین میزان خنگی همراهم بود!

بعد که دیدم و خواستم ویرایش کنم کاراز کار گذشته بود :دی

عزیززززممم:))))
بامزه بود اتفاقا:دی

خو سعی کن عزیزم همون دفعات اولشم کم شه😂😂😂😂

بیشترین ترسی که ازمامان داشتم برا همین رنگ شدنه لباسا بود...😁

سعی میکنم😂😂


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان